خطوط ارتباطی مخابرات و همراه اول در پلدختر قطع شد

خطوط شبکه ارتباطی تلفن ثابت ،همراه اول و اینترنت از صبح امروز جمعه تاکنون در پلدختر قطع شده و مشکلاتی برای مشترکان این شهرستان ایجادکرده است.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، خطوط ارتباطی این شهرستان از ساعت ۹ صبح امروز قطع شده و تا لحظه مخابره خبر متصل نشده است.

قطعی چند ساعته اینترنت، تلفن ثابت و همراه اول مدت ها است که گاهی اوقات بدون اطلاع قبلی در این شهرستان رخ می دهد.

رییس شرکت مخابرات پلدختر به ایرنا گفت: طبق روال همیشگی بیل مکانیکی پیمانکار و عوامل دیگر از قبیل حفاری های غیرمجاز موجب قطعی اینترنت و تلفن های ثابت ، همراه و اینترنت در این شهرستان شده است.

“نوربخش اخلاقی” روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در پلدختر اظهار داشت: قطعی خطوط ارتباطی تلفن بخشی از مشترکان همراه اول و ثابت و اینترنت علاوه براین که بر روند کارهای مردم خلل ایجاد می کند، شرکت مخابرات را نیز متضرر می کند.

وی افزود: برای رفع این مشکل مقرر شده که کابل کشی فیبر نوری از مسیر آزاد راه از خرم آباد به پلدختر انجام شود که هم اکنون پیمانکار مربوطه در این مسیر فعالیت می کند.

اخلاقی افزود: با قطع شدن فیبر نوری در مسیر کوهدشت – پلدختر نیروهای زیرساخت استان و شهرستان پلدختر بلافاصله به محل اعزام و در تلاش برای برقراری ارتباطات تلفن ثابت ، همراه اول و اینترنت هستند تا وضع به حالت عادی باز گزدد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست