خودروی خودران ال‌جی معرفی شد

شرکت ال‌جی در کنفرانس NEMO ۲۰۲۲ که در سئول برگزار شد، از مدل مفهومی خودروی بدون راننده‌ی خود موسوم به Omnipod رونمایی کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از زومیت، ال‌جی اولین‌ بار در نمایشگاه CES ماه گذشته، خودرو Omnipod را در ویدئویی به‌ نمایش گذاشت. این خودرو به‌طور عملی نیز طراحی شده و از فضای داخلی ماژولار بهره می‌برد که می‌تواند با نیاز مسافران، سازگار شود. به گفته‌ی ال‌جی می‌توان از این خودرو به‌عنوان دفتر کار، فضای تمرین و حتی برای کاوش در دنیای متاورس استفاده کرد.

پارک ایل‌پیونگ، مدیرعامل پارک عملی ال‌جی در بخشی از سخنرانی خود گفت: «خودروی مفهومی Omnipod، دیدگاه ال‌جی الکترونیکس را در‌ مورد اینکه طراحی وسایل نقلیه، چگونه می‌تواند زندگی را در آینده تغییر دهد، نشان می‌دهد. اغراق نیست اگر بگوییم نکته‌ی کلیدی، فراتر از مفهوم خودروهایی است که به‌عنوان وسیله‌ای برای حمل‌ونقل از آن‌ها استفاده می‌شود و تمرکز بر تجربه‌های مختلفی است که می‌توان در حین سفر از آن‌ها لذت برد.»

پارک، خودرودی Omnipod را به‌عنوان خانه‌ی متحرک با نمایشگر همه‌جانبه‌ای که کل فضای داخلی آن را احاطه کرده است، توصیف می‌کند. وی با تأکید بر اینکه این خودروی مفهومی یک فضای خانگی متحرک است، خاطرنشان کرد که هسته‌ی طراحی آن در صفحه‌نمایش‌های گسترده‌ای است که همه‌ی فضای داخلی آن را دربرگرفته است.

ریو کئونگ‌سون، مدیرعامل شرکت Kako Mobility که میزبان این کنفرانس بوده است، گفت: «ما در آینده از‌ طریق به‌ حداقل رساندن اقدامات غیرضروری در وسایل نقلیه به‌دنبال بهبود تجربه‌ی سفر هستیم و قصد داریم وسایل نقلیه را به فضاهایی تبدیل کنیم که می‌توان در آن‌ها فعالیت‌های سازنده‌تری را با بهره گرفتن از تکنولوژی رانندگی خودکار انجام داد. شرکت Kako Mobility نمی‌تواند به‌تنهایی به این هدف دست یابد. ما ضمن همکاری با شرکای داخلی و خارجی، به سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های آینده ادامه خواهیم داد.»

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،لبه دانش

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل