اخبار عمومی

درخواست هزاران نفر برای ماندن «جف بزوس» در فضا!

زمین نیازی به میلیاردرها ندارد!

گروهی از افراد درخواست هایی را امضا کرده اند تا جف بزوس پس از سفر به فضا به زمین بازنگردد.

به گزارش داتیکا به نقل از مهر، بیش از ۴۱ هزار نفر درخواست‌هایی را امضا کرده و خوستار آن شده‌اند تا پس از آنکه جف بزوس، مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون به مدار زمین رفت، دیگر به سیاره خاکی برنگردد.

بزوس، بنیانگذار شرکت فضایی بلواوریجین در اوایل ماه ژوئن اعلام کرد در تاریخ ۲۰ جولای همراه برادرش با یک موشک نیوشپارد به فضا می‌رود. این نخستین پرواز سرنشین دار بلواوریجین به حساب می‌آید.

اما ۳ روز پس از اعلام این خبر دو نامه سرگشاده منتشر شد تا از بازگشت این میلیاردر به زمین جلوگیری کند. طی ۱۰ روز هزاران نفر این نامه‌ها را امضا کردند.

بیش از ۲۳ هزار نفر نامه سرگشاده ای در one Change.org را با عنوان «اجازه ندهید جف بزوس به زمین برگردد» امضا کردند. در بخشی از این نامه آمده است: نباید میلیاردری روی زمین یا در فضا وجود داشته باشد. اما اگر میلیاردی فضا را انتخاب کرد، باید همانجا بماند.

در بخش کامنت این نامه‌ها نیز دلایل مختلفی برای امضای آنها ذکر شده بود مانند آنکه «بازگشت به زمین یک مزیت است و نه یک حق» یا «زمین نیازی به جف بزوس، ایلان ماسک یا میلیاردرهای دیگر ندارد».

بیش از ۱۸ هزار نفر یک نامه سرگشاده دیگر امضا کردند. خوزه اورتیز که این درخواست را منتشر کرده، بزوس را یک ارباب جهنمی با هدف سلطه برجهان توصیف کرده است. درنامه او آمده است: سرنوشت انسانیت در دستان شما است!

این در حالی است که پرواز جف بزوس به مرز فضا فقط ۱۱ دقیقه طول می‌کشد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست