درهای تبلیغات توییتر به روی روسیه و اوکراین بسته شد

توییتر اعلام کرد همه تبلیغاتش در روسیه و اوکراین را معلق کرده است و می خواهد مطمئن شود پستهای تبلیغاتی، اطلاعات ایمنی عمومی که از طریق این شبکه اجتماعی منتشر می شود را تحت تاثیر قرار نمی دهند.

به گزارش داتیکا به نقل از ایسنا، این شرکت آمریکایی تبلیغات را در روسیه و اوکراین نمایش نمی دهد و توییتهای توصیه شده حسابهای کاربران دیگر که در تایم لاین کاربران ظاهر می شود و همچنین توییتهایی که تلاشها برای محدود کردن انتشار محتوای گمراه کننده و تهدیدکننده را دنبال نمی کنند، محدود خواهد کرد.

روسیه در ساعات اولیه روز پنج شنبه حمله ای را از شمال، شرق و جنوب به اوکراین آغاز کرد و نیروهای نظامی این کشور شهرهای اوکراین را زیر آتش گرفتند.

توییتر پیشتر اعلام کرده بود روایتهایی که مقررات توییتر را نقض می کنند را رصد می کند تا با محتوای مشکل سازی که در زمان جنگ به فضای آنلاین سرازیر می شوند، مقابله کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت مِتا پلتفرمز که مالک شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام است، پستهای سازمانهای رسانه ای دولتی روسیه را راستی آزمایی و برچسب زنی می کند. دولت روسیه اوایل روز جمعه اعلام کرد دسترسی به فیس بوک در این کشور را به صورت جزئی محدود می کند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست