در صورت قبول نکردن قوانین جدید واتس اپ با چه محدودیت هایی رو به رو می شوید؟

واتساپ اعلام کرد که اگر کاربران قوانین جدید این پیام‌رسان را قبول نکنند، با محدودیت‌های زیادی مواجه می‌شوند.

به گزارش داتیکا به نقل از زومیت، در ماه ژانویه واتساپ شرایط استفاده از این پیام‌رسان را تغییر داد و موجب نگرانی بسیاری از کاربران شد. بسیاری معتقد بودند که فیسبوک قصد دارد از اطلاعات کاربران واتساپ استفاده کند؛ اما نکته جالب اینجا بود که دقیقا همین قوانین برای استفاده از فیسبوک مسنجر در نظر گرفته شد و هیچ کس نسبت به آن واکنش نشان نداد. درحال‌حاضر فیسبوک مسنجر بیش از ۱٫۳ میلیارد کاربر دارد و تعداد کاربران واتساپ به ۱٫۵ میلیارد نفر می‌رسد.

واکنش‌ها به تغییر قوانین واتساپ آن‌قدر بد بود که فیسبوک تصمیم گرفت اجرا شدن قوانین جدید را تا ۱۵ می به تأخیر بیندازد؛ این تغییرات قرار بود از ۸ فوریه اجرایی شوند. این احتمال وجود دارد که عده‌ی زیادی این قوانین را قبول نکنند و این سؤال پیش می‌آید که چه اتفاقی برای این گروه از کاربران پیش خواهد آمد؟

به گزارش GSM‌Arena، امروز واتساپ شرایطی که در صورت قبول نکردن قوانین جدید برای کاربران پیش می‌آید اعلام کرد. به گفته‌ی واتساپ، اگر کاربران از تاریخ ۱۵ می به قوانین جدید را قبول نکنند، برای چند هفته می‌توانند تماس‌صوتی دریافت کنند و حتی اعلان‌های مختلف ببینند؛ اما امکان ارسال پیام و خواندن پیام نخواهند داشت.

هنوز مشخص نیست پس از چند هفته چه اتفاقی برای این کاربران رخ می‌دهد. براساس قوانین جدید واتساپ، حساب‌های کاربری‌ که ۱۲۰ روز فعال نباشند، حذف می‌شوند.

در طول سال‌های گذشته اطلاعات واتساپ با فیسبوک به اشتراک گذاشته می‌شد و کاهش محبوبیت فیسبوک کاملا روی اتفاقات جدید نقش دارد. فیسبوک در طول چند سال گذشته بارها محکوم به استفاده از اطلاعات کاربران در حوزه‌های مختلف شده است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل