رضایتمندی مردم از خدمات پست ۴۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت ملی پست از افزایش ۴۰ درصدی رضایت مشتریان پس از بازنگری در زیرساخت‌های شبکه پستی کشور خبر داد.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، رمضانعلی سبحانی فر روز پنجشنبه در سفر به استان قم به همراهی جمعی از مدیران ستادی، با اشاره به عملکرد خوب پست این استان و افزایش درآمد قابل قبول در هشت ماهه سال جاری، گفت: با توجه به وجود رقبا در زمینه ارائه خدمات پستی، گزارش ها نشان دهنده موفقیت بخش توزیع بوده و شاهد روندی رو به رشد هستیم.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست، با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی رضایتمندی مشتریان پست پس از بکارگیری ترولی ها در چرخه‌ آماده سازی و رهسپاری مرسولات پستی و کاهش چشمگیر بی ترتیبی های پستی افزود: به دلیل اینکه پست به عنوان یک شرکت خدمات رسان همواره در کنار مردم بوده و به صورت مویرگی در سراسر کشور حضور دارد، انتظارات مردم از پست با سایر رقبا متفاوت است و ما از تمام توان و ظرفیت های موجود در جهت برآوردن این انتظارات استفاده خواهیم کرد.

سبحانی‌فر، فعالیت پست در دوران همه گیری ویروس کووید-۱۹ را قابل تحسین برشمرد و عنوان کرد: پست استان قم در همراهی با کسب و کارهای نوین و نوپا پیشرو و فعال بوده و در قرارداد سه جانبه با وزارت صمت که به صورت پایلوت در قم اجرایی شد، عملکرد موفقی داشته است.

وی افزود: از مهمترین دغدغه های ما در پست، ارتقای سطح معیشت کارکنان است که در همین راستا، در حال پیگیری تصویب طرح سختی کار نامه رسانان و بخش های تجزیه پست هستیم و با مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این طرح تقدیم مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران شده است.

وی همچنین در جلسه شورای اداری پست قم با بیان اینکه پست رکن اصلی اقتصاد دیجیتال کشور و سکوی تجارت الکترونیک است گفت : باید با سرعتی مضاعف سهم بیشتری از بازار داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر افزایش کیفیت و سرعت دهی به خدمات افزود: در بخش های مختلف اجرا باید نظارت بیشتری بر فرایندها صورت گیرد تا رضایت مشتریان فراهم گردد.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه خدمات الکترونیکی در پست باید افزایش داشته باشد بر ارائه سرویس رصد هوشمند توزیع کالا و احراز هویت مکانی اشاره و گفت: باید هر چه بیشتر به سمت سرویس‌های ارزش افزوده که بار مالی کمتری دارند و خدمت رسانی مبتنی بر فناوری پیش رویم.

سبحانی فر بر ارائه خدمات نیابتی تاکید کرد و خواستار مذاکره با سازمان‌ها و معرفی خدمات قابل ارائه توسط پست شد. وی با ابراز رضایت از عملکرد پست استان قم در زمینه بحث اجرای طرح رصد هوشمند کالا وهمچنین در راستای درآمدزایی و قدردانی از همکاران، خواستار تلاش بیشتر بر اساس ظرفیت‌های موجود شد.

سبحانی فر عنوان کرد: در زمینه افزایش امکانات بخش توزیع درصدد استانداردسازی موتورها با تعبیه باکس های مناسب مرسولات برای نامه رسانان هستیم و همچنین خرید گوشی تلفن همراه با کارایی بالا را در دستور کارحوزه مربوطه قرار داده ایم و درخصوص مسکن کارکنان نیز در چند استان تعاونی مسکن راه اندازی شده است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست