اخبار عمومی

رفع مشکل آنتن دهی سیم کارت های ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است این اپراتور خدمات زیادی را به مشترکین خود ارائه داده است . اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه داده است که از طریق این اپلیکیشن می توانند به راحتی به خدمات ایرانسل دسترسی داشته باشند و از خدمات این اپراتور بهره مند شوند . اپراتور ایرانسل پوشش دهی بالایی دارد و تقریبا تمام مناطق ایران را تحت پوشش شبکه خود دارد . مشترکین ایرانسل که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند به آسانی و با کیفیت بالا از سیم کارت خود ارتباط برقرار کنند و تفاوتی بین “سیم کارت” های اعتباری و دائمی این اپراتور وجود ندارد .

اپراتور ایرانسل در وب سایت خود برای افرادی که مشکل آنتن دهی دارند توضیحاتی ارائه داده است و کلیپی با این محتوا نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است که با مطالعه و مشاهده این کلیپ می توانند مشکل های احتمالی را بررسی کنند و مشکل آنتن دهی خود را رفع کنند که معمولا مشکل در آنتن دهی از گوشی می باشد و امکان این که مشکل آنتن دهی از سیم کارت باشد بسیار کم است . در واقع در ویدیوی اعمال شده در وب سایت ایرانسل اگر گوشی شما مشکل آنتن دهی داشته باشد نشان می دهد که چه کارهایی برای رفع مشکل آن می توانید انجام دهید . راهکار های ارائه شده به این طریق است :

۱ – در ابتدا مطمئن شوید که گوشی همراه شما در حالت پرواز قرار ندارد .
۲ – اگر سیم کارت شما سیم کارت ایرانسل اعتباری است ، از کافی بودن اعتبار برای بر قراری تماس اطمینان حاصل کنید زیرا در صورت نداشتن اعتبار نمی توانید ارتباط برقرار کنید و شامل سیم کارت ایرانسل دائمی نمی شود .
۳ – از درست بودن شماره ای که با آن تماس گرفته اید اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که تماس خروجی شما صحیح است و رقمی پس و پیش نیست .
۴ – موقعیت مکانی خود را تغییر دهید . اگر آنتن گوشی ‌یتان برگشت ، بدین معنی است که جایی که قبلا در آن قرار داشتید پوشش ایرانسلی نداشته است .
۵ – سیم کارت خود را از گوشی تان خارج کنید و مجدد در گوشی قرار دهید و از تنطیمات گوشی خود اطمینان حاصل کنید .
۶ – سیم کارت خود را تعویض کنید شاید مشکل از سیم کارت تان باشد ، اگر سیم کارت شما ۳G است آن را ۴G کنید شاید مشکل از سیم کارت شما باشد .
مشترکین ایرانسل که تصمیم دارند “سیم کارت ایرانسل” ۳G خود را به ۴G تبدیل کنند می توانند با مراجعه به صفحه روش های تعویض سیم کارت ۳G با ۴G مراجعه کرده و روش دلخواه خود را برای تعویض سیم کارت انتخاب نمایید .

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل