رومینگ بین اپراتورهای تلفن همراه در ۲۵ روستای استان سمنان برقرار است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: رومینگ بین اپراتوری تلفن همراه کشور در ۲۵ روستای استان برقرار و فعال است و قابلیت جابه‌جایی دارد.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، سید یاسرحسن پور روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: رومینگ بین اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در روستاهای دارای پوشش حداقل یک اپراتور، برقرار است و اهالی می توانند از خدمات اپراتور دیگر نیزبه صورت همزمان برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: سنجش وضعیت ارتباطی استان سمنان با همکاری سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی هر سه ماه انجام می شود و به همین منظور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آمادگی کامل دارد در مناطق و روستاهای اعلامی از سوی فرمانداران برای پایش میدانی و سنجش وضعیت ارتباطی حضور موثر داشته باشد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با تاکید بر توجه ویژه‌ وزارت ارتباطات بر ایجاد عدالت اجتماعی در قالب عدالت ارتباطی گفت: برای تحقق عدالت ارتباطی و به منظور کاهش شکاف دیجیتالی با ایجاد دسترسی برابر برای تمام روستاییان نقاط مختلف استان، مجموعه ارتباطات استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

۳۶۰ هزار و ۳۱۰ مشترک تلفن ثابت و ۱۲۰ سامانه پوشش اینترنت پرسرعت در استان سمنان وجود دارد و بیش از ۹۵ دفتر خدمات ارتباطی در مناطق روستایی ارائه خدمات می‌کنند و اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در استان وجود دارد که این آمار نشاندهنده توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان سمنان است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست