اخبار عمومی

رگولاتوری: فراخوان نظرخواهی تخصصی مقررات توافقنامه سطح خدمات SLA

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری از تدوین پیش‌نویس مصوبه توافقنامه سطح خدمات (SLA) با همکاری نمایندگان اپراتورها خبر داد و گفت: به منظور جلب مشارکت تمامی ذینفعان و صاحب نظران حوزه ICT در تدوین مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و بهره‌مندی از دیدگاههای تخصصی آنان، امکان ارایه نظرات تخصصی برای علاقه مندان تا ۲۳ اسفند ماه جاری بر روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی فراهم شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علی محمد منتظری با اشاره به اینکه پیش از این به منظور حمایت از حقوق خدمت‌ دهندگان و خدمت گیرندگان، چارچوب توافقنامه سطح خدمات در مصوبات ۱۷۷ و ۲۲۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده بود، گفت: با توجه به رشد سریع فناوری و خدمات، نیازمندی‌های جدید کاربران و تغییر بازار، اپراتورها و شبکه‌ها و به منظور پوشش جامع ضوابط و چارچوب توافقنامه‌های سطح خدمات در قراردادهای متنوع حوزه ICT بروز رسانی مصوبات موجود الزامی است.

وی در تشریح پیش‌نویس تهیه شده، اظهار کرد: پیش از این پروژه مطالعاتی با هدف تعیین ساختار مناسب برای چارچوب SLA و بررسی و تعیین بازارها و خدماتی که نیاز به ارائه توافقنامه سطح خدمات یا حدود آستانه ورود رگولاتوری دارند، برنامه‌ریزی و با همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد. در حال حاضر پیش‌نویس مصوبه SLA براساس نتایج این مطالعه و نشست‌های تخصصی با نمایندگان اپراتورها تدوین شده است.

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری بیان کرد: رگولاتوری از علاقمندان دعوت می‌کند، علاوه بر مطالعه پیش‌نویس منتشر شده بر روی پورتال سازمان، نظر و پیشنهادهای خود را برای این سازمان به نشانی پست الکترونیکی commission@cra.ir ارسال کنند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست