سازمان فناوری اطلاعات نباید به بودجه دولت متکی باشد

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رویکرد وزارت ارتباطات باید به سمت نظام شرکتی پیش برود تا متکی به بودجه دولت نباشد.
به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران به ریاست سیروس موثقی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حضور نمایندگان اعضای مجمع جهت بررسی برنامه‌وبودجه سال ۱۴۰۰ سازمان مذکور به صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در ابتدای جلسه امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اهداف و برنامه بلندمدت سازمان اظهار داشت که سازمان فناوری اطلاعات ایران در سه حوزه کلیدی «دولت الکترونیکی»، «محتوا» و «شبکه ملی اطلاعات» فعالیت‌های مهمی صورت داده و همچنین برای سال آتی در این خصوص برنامه‌های تکمیلی در دست اقدام خواهد داشت.

وی تأکید کرد که خوشحالیم با تلاش‌های صورت گرفته و حمایت‌های وزارت متبوع و سازمان برنامه‌وبودجه کشور توانسته‌ایم، موفقیت‌های قابل قبولی کسب کنیم.

در ادامه موثقی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد رویکرد سازمان به سمت نظام شرکتی پیش برود تا بتواند از درآمد و ظرفیت‌های خود در جهت پیشبرد اهداف و فعالیت‌های تعریف‌شده استفاده کرده و متکی به بودجه دولت نباشد.

در پایان جلسه اعضای مجمع عمومی با تأکید بر رعایت بخشنامه‌های لایحه بودجه، کلیات بودجه را مورد تصویب قرار داده، مقرر نمودند بودجه تفصیلی با هماهنگی سازمان برنامه‌وبودجه کشور و دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق بودجه وزارت نهایی شد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست