سامسونگ این گوشی را برای بانوان به بازار عرضه می‌کند

گوشی هوشمند تاشونده جدید شرکت سامسونگ شکوفه کهکشان (گلکسی بلوم) نام خواهد داشت. سامسونگ این گوشی را برای مشتریان زن به بازار عرضه می‌کند.

 

به گزارش داتیکا به نقل از همشهری آنلاین، قرار نیست جانشین گوشی تاشونده قبلی یعنی گلکسی فولد را که اکنون دچار تنگنا شده است، تا اواخر سال جاری میلادی رونمایی کنند، ولی گویا این هفته جزئیاتی مهم از آن در نشست محرمانه نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (سی‌ای‌اس) در لاس‌وگاس برملا شده است.

غول صنعت الکترونیک کره جنوبی از این گوشی که هنوز عرضه نشده است، اسلایدهایی را برای شرکای صنعتی‌اش همرسانی کرد و یکی از آن‌ها گوشی صورتی رنگی را نشان می‌دهد که در صفحه نمایش آن گلی به چشم می‌خورد.

سامسونگ قصد دارد این گوشی را برای مشتریان زن به بازار عرضه کند و طرح کشویی آن را از قوطی کرم پودر الگوبرداری کرده است.

سامسونگ در مورد شایعات مربوط به گوشی‌هایی که هنوز وارد بازار نکرده است، اظهار نظر نمی‌کند، اما پارسال در همایش پدیدآوران راجع به گوشی‌های تاشونده جدید تبلیغ کرد.

هیسون جئونگ، رئیس بخش تحقیق و توسعه چارچوبه‌های موبایل سامسونگ، گفت: گوشی جدید از گوشی گلکسی تاشونده موجود خیلی کوچک‌تر است.

او بیان کرد: این شکل‌بندی جدید که اکنون در مورد آن تحقیق می‌کنیم، نه تنها باعث می‌شود که گوشی به راحتی در درون جیب جا بگیرد، بلکه روش کاربری گوشی را نیز تغییر می‌دهد.

طبق اطلاعاتی که پیش از این در مورد گوشی هوشمند تاشونده جدید به بیرون درز کرده است، گوشی قبلی در اصل به صورت باز طراحی شده است و وقتی آن را باز می‌کنند طول آن حدود ۱۶.۷۵ سانتی‌متر می‌شود.

طبق عکس‌هایی که ماه گذشته از پیش‌نمونه این گوشی در تارنمای رسانه اجتماعی چینی وایبو انتشار یافت، طرح آن یادآور گوشی‌های تاشونده کلاسیک است.گوشی گالکسی تاشونده اصلی از لحاظ طراحی ایرادهایی داشت که سامسونگ را ناچار کرد چند ماه دیرتر آن را عرضه کند، ولی بعد از آن با موفقیت عرضه شده است.

منبع: ایندیپندنت

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل