سامسونگ در سکوت خبری از گوشی گلکسی M52 5G رونمایی کرد

گوشی گلکسی ام ۵۲ ۵ جی در سکوت خبری معرفی شد. Galaxy M52 5G دارای پنل ۶.۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اسj.

به گزارش داتیکا به نقل از گجت نیوز، قرار بود سامسونگ در سه شنبه ۶ مهر ماه از گلکسی گلکسی ام ۵۲ ۵ جی در هند رونمایی کند؛ اما وب‌سایت این شرکت در لهستان اندکی پیش دستی کرده و تمامی مشخصات این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

گوشی گلکسی M52 5G به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +Full HD مجهز شده است و در حفره مرکزی نمایشگر نیز شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستیم. همچنین نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر زمینه را برای اجرای روان انیمیشن‌ها و حرکت سریع در رابط کاربری فراهم می‌کند.

در بدنه کناری گوشی نیز شاهد حضور حسگر اثر انگشت هستیم که نقش دکمه پاور را نیز ایفا می‌کند. در بدنه پشتی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

سکاندار این مجموعه تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸G 5G است که در کنار ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. البته کاربران می‌توانند در صورت نیاز با استفاده از کارت حافظه این میزان را افزایش دهند.

از دیگر مشخصات گلکسی ام ۵۲ می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات اشاره کرد. البته آداپتور مورد اشاره در جعبه محصول قرار ندارد. در بخش نرم افزاری هم شاهد حضور اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 هستیم.

گلکسی M52 5G در سه رنگ آبی، مشکی و سفید و با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل