سامسونگ گلکسی S21 FE با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ وباتری ۴۵۰۰ میلی‌آپری در راه است

به نظر می‌رسد که فروش خوب گلکسی S20 FE سامسونگ در زمان عرضه، مدیران این شرکت را بر این داشته تا تولید نسل جدید این محصول تحت عنوان گلکسی S21 FE را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، محصولی که احتمالا در تابستان امسال عرضه خواهد شد و فرآیند طراحی و تولید آن نیز آغاز شده است. در همین رابطه، اخیرا وب‌سایت GalaxyClub، توانست نام گلکسی S21 FE را در نسخه مکزیکی وب‌سایت سامسونگ کشف کند.

اگرچه با زدن روی لینک موجود در این صفحه، بخش فروش گلکسی اس۲۱ باز خواهد شد اما این یافته، نشان از تصمیم مدیران سامسونگ برای عرضه این محصول در آینده نزدیک دارد. چندی پیش نیز در خبرها آمده که سامسونگ یک مراسم Unpacked را برای ماه آگوست پیش رو تدارک دیده است.

گفته می‌شود که این گوشی از لحاظ طراحی شباهت زیادی به مدل گلکسی اس۲۱ خواهد داشت و دوربین جدید و نرخ نفرش ۱۲۰ هرتزی را می‌توان در این اسمارت فون مشاهده کرد. احتمالا این گوشی با ابعاد ۶٫۴ اینچی وارد بازار خواهد شد.

از دیگر مشخصات گلکسی S21 FE می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آپری، حافظه پایه ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۶ گیگاباباتی، دوربین ۱۲، ۶۴ و ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. همانطور که می‌دانید گلکسی S20 FE با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه شد و انتظار می‌رود که مدل امسال نیز تقریبا در همین محدوده قیمتی وارد بازار شود.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست