ستاری: بخش خصوصی در عرصه محتوای دیجیتال از حوزه دولتی موفق‌تر بوده است

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: بخش خصوصی در عرصه نوآوری محتوای دیجیتال خود را موفق‌تر از بخش دولتی نشان داده است.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، سورنا ستاری روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال، این مرکز را بسیار زیبا و مفید دانسته و از آماده‌سازی آن قدردانی کرد و افزود: خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال مشهد توسط بخش خصوصی در مدت حدود پنج ماهه، آن هم با سرمایه‌گذاری اندک راه‌اندازی شد و حال آنکه مرکز مشابهی نیز در قالب بخش دولتی در این زمینه داشته‌ایم که علاوه بر سرمایه‌گذاری بالا، زمان زیادی برای راه‌اندازی و تجهیز آن صرف شده بود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اظهار کرد: این مرکز علاوه بر این، زمینه کارآفرینی و اشتغال جوانان و افراد دارای توانمندی و تخصص را نیز فراهم می کند و این نقطه قوت آن است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای فعالیت در بخش‌های مختلف، افزود: اقتصاد دانش بنیان ماحصل نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جوانان است و با توجه به ظرفیت و استعداد موجود در این زمینه در کشور، باید با قوت حرکت در این مسیر را ادامه دهیم.

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال مشهد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمریع راه اندازی شده است. ۲۵۰ تیم استارتاپی در این مکان در قالب هشت استودیوی صوتی و تصویری در زمینه‌های پویانمایی، بازی ویدئو پادکست، گرافیک و محتوای متنی فعالیت می کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر یک روزه خود به مشهد بازدید از کارخانه نوآوری شهرداری مشهد، دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، بازدید از پژوهشکده بوعلی مشهد و زیارت حرم رضوی را در برنامه دارد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

سورنا ستاری استعفا کرد

برخی از اخبار منتشر شده در فضای مجازی خبر استعفای سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری…

سال جهش «محتوای دیجیتال»

هجوم مردم به پلت‌فرم‌های اشتراکی و اجتماعی برای درآمدزایی بیشتر در عصر کرونا، باعث رونق اقتصاد محتوای…
آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل