سرگردانی کاربران همراه اول و اطلاع رسانی نامحسوس این اپراتور

داتیکا- اختلالات گسترده در سامانه های ارتباطی مشتریان همراه اول، از دیروز انتقادات گسترده ای را توسط کاربران این اپراتور در فضای مجازی به همراه داشته است.

چرا خرید بسته اینترنتی امکان پذیر نیست؟ چرا خرید بسته های مکالمه ای به مشکل برخورده است؟چرا خرید بسته با کد USSD و حتی نرم افزار همراه من هم با مشکل مواجه شده است؟ اینها سوالاتی است که روز گذشته و امروز، یعنی پنجم و ششم تیر ماه سال ۱۴۰۰ در فضای مجازی پر شده است. کاربران همراه اول در توییتر و اینستاگرام خبر از اختلالات گسترده در همراه اول داده اند و از عدم اطلاع رسانی این اپراتور شکایت کرده اند.

تصاویر مشابه تصویر زیر نیز در خصوص مشکل جدی در همراه اول، دست به دست میان کاربران شبکه های مجازی می چرخد و گلایه های کاربران را به همراه داشته است.

برخی کاربران هم از اینکه این اپراتور حتی زحمت پاسخگویی به خود نداده انتقاد کرده اند و گفته اند وقتی با ۹۹۹۰، یعنی پشتیبانی همراه اول تماس گرفتند با این پیام ضبط شده مواجه شدند که شبکه با اختلال رو به رو است و شکیبایی فرمایید.

سایت همراه اول هم در خبری کوتاه و نامحسوس اعلام کرده: به علت عملیات بروز رسانی و ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین اعتباری در حال حاضر امکان خرید بسته اینترنتی فراهم نمی باشد و کاربران باید تا پایان عملیات است صبر کنند. همچنین ممکن است مشکلاتی در تماس، ارسال پیامک و خرید شارژ نیز پیش بیاید.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،خبر ویژه،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست