سونی گوشی اکسپریا بعدی خود را تا پایان ماه جاری معرفی می‌کند

منبع: دیجیاتو

سونی به تازگی و از طریق صفحه یوتیوب خود اعلام کرد که رویداد بعدی اکسپریا سونی در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد سونی قصد دارد با برگزاری این رویداد از محصول آینده خود رونمایی کند.

هنوز مشخص نیست که سونی چه برنامه‌هایی برای رویداد آینده خود دارد یا قرار است قصد دارد چه محصولی را در آن معرفی کند اما برخی شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سونی ممکن است پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا ۱ مارک ۳ یا نسل جدید اکسپریا کامپکت را به عنوان رقیب آیفون مینی معرفی کند.

همچنین برخی شایعات دیگر وجود دارد که به نسخه‌های جدید اکسپریا ۵ و ۱۰ اشاره دارد که با این وجود احتمال حضور اکسپریا کامپکت کاملا از بین می‌رود. اما تقریبا تمام شایعات به پرچمدار جدید سونی در مجموعه اکسپریا ۱ اشاره دارد و بعید به نظر نمی‌رسد که در رویداد آینده شاهد رونمایی رسمی سونی از آن باشیم.

پیش از این برخی مشخصات گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ فاش شده بود. طبق اطلاعات ارائه شده پرچمدار جدید سونی توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ تغذیه می‌شود و از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. طبیعتا به عنوان یک پرچمدار اندروید این گوشی هم از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد و صفحه‌نمایش آن با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز وضوح تصویر ۴K را در اختیار کاربران می‌گذارد.

به نظر می‌رسد گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ که پیش از این اخبار و شایعات زیادی درباره آن به گوش می‌رسد، گزینه اصلی خواهد بود که در جریان این رویداد معرفی خواهد شد. سونی پیش از این در سال ۲۰۱۸ آخرین محصول از خانواده کامپکت را با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی معرفی کرد. شایعات مربوط به نسخه جدید کامپکت عنوان می‌کند که این گوشی از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی که فقط کمی از صفحه نمایش آیفون مینی بزرگتر است برخوردار خواهد بود.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست