ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک برگزار می شود

ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک با مشارکت دانشگاه امام صادق و جمعیت توسعه گران فضای مجازی پاک برگزار می شود.

به گزارش داتیکا به نقل از مهر، این همایش شنبه ۱۶ اسفندماه از ساعت ۱۹ تا ۲۲:۳۰ با هدف بررسی مسائل مرتبط با حکمرانی فضای مجازی، صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و بررسی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی بازی‌های آنلاین برگزار می‌شود.

حکمرانی تولید، توزیع و مصرف محتوای فضای مجازی موضوع محوری این همایش است و تنظیم مقررات در حوزه محتوای فضای مجازی، مبانی فقهی محتوای فضای مجازی، اقتصاد محتوای فضای مجازی، آسیب‌های فردی و اجتماعی فضای مجازی، سبک زندگی فردی و اجتماعی در عصر فضای مجازی، کودکان و نوجوانان و نحوه مواجهه آنها با فضای مجازی، آینده پژوهی تحولات فناوری‌های توزیع محتوا و اثرات آن بر حکمرانی محتوای فضای مجازی و بازار محتوا (تولید و توزیع در مقیاس جهانی) از دیگر محورهای این همایش است.

در ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک، ۲ پنل تخصصی با موضوع بررسی سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی بررسی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی بازی‌های آنلاین برگزار می‌شود.

در این مراسم که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، در پنل حکمرانی فضای مجازی مقالات ارائه شده در این خصوص و نیز مسائل مربوط به اسلام و فضای مجازی پاک، مباحث حقوقی فضای مجازی و سبک زندگی در عصر فضای مجازی، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این همایش سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سخنرانی می‌کنند.

اطلاعات تکمیلی در مورد این همایش در این لینک در دسترس است.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست