شیائومی از گوشی جدید ردمی‌ Note 10 5G رونمایی کرد

شرکت چینی ‌شیائومی با رونمایی از یک گوشی جدید به نام ردمی‌ Note 10 5G، به بازار گوشی‌های مقرون به‌صرفه 5G وارد شد.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، این گوشی در حالی معرفی شد که اخیرا و در ماه مه میلادی، از چند مدل گوشی ارزان‌قیمت 5G به نام‌های پوکو M3 Pro 5G و ریلمی‌8 پرو رونمایی شد و پیشتر نیز شرکت‌های سامسونگ و اوپو محصولات خود عرضه کردند.

با این حال، گوشی جدید ‌شیائومی ردمی‌ Note 10 5G همانند مدل‌های اوپو و ریلمی‌به پردازنده مدیاتک Dimensity 700 و مودم 5G مجهز شده که در کنار قدرت و توان پردازشی بالا، می‌تواند قیمت تمام‌شده گوشی را تا حد زیادی کاهش دهد.

از لحاظ طراحی و شکل ظاهری، باید گفت که این گوشی شباهت زیادی به مدل می‌11 دارد. رنگ‌بندی متنوع و دوربین پشتی این گوشی می‌تواند نگاه هر خریداری را به خود جلب کند. به گفته ‌شیائومی در این دوربین از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق استفاده شده است.

نمایشگر ردمی‌ Note 10 5G از ابعاد 6.5 اینچی با نرخ رفرش 90 هرتزی بهره می‌برد و از آنجایی که به قابلیت آداپتیو مجهز شده، می‌تواند تا حد زیادی در مصرف شارژ باتری صرفه‌جویی کند. انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن این گوشی نیز از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپری تامین می‌شود.

این باتری از فناوری شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید ‌شیائومی می‌توان به برخورداری از ورودی 3.5 میلمتری هدفون، تراشه NFC برای پرداخت‌های موبایلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده در دکمه پاور اشاره کرد.

ردمی‌ Note 10 5G در دو نسخه عرضه می‌شود که اولی به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی و دومی‌نیز به رم 4 و حافظه 128 گیگابایتی مجهز شده است. مدل نخست با قیمت تقریبا 283 دلار و مدل دوم با قیمت 297 دلار به فروش خواهد رسید.

‌شیائومی همچنین اعلام کرد برای آن‌هایی که در روزهای نخست عرضه، این گوشی را خریداری کنند، یک دستبند هوشمند می‌بند 6 نیز به صورت رایگان تعلق خواهد گرفت.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست