شیائومی که اپل را بخاطر حذف شارژر مسخره کرده بود حالا آن را ایده عالی می‌داند

یک درسی که همه ما در طول زندگی یاد می‌گیریم این است که اول دیگران به شما می‌خندند اما بعد از کار شما کپی خواهند کرد. این دقیقا همان کاری است که شیائومی با اپل کرد وقتی از ابتدای سال جاری شارژر را از جعبه گوشی‌های آیفون حذف کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شیائومی حالا بر این عقیده است که حذف شارژهای دیواری از جعبه‌های گوشی تلفن همراه ایده بسیار عالی است.

لی جون، مدیرعامل شیائومی اعلام کرده است گوشی Mi 11 که به زودی عرضه خواهد شد، شارژر نخواهد داشت تا بدین وسیله بتواند از محیط زیست حفاظت کند ضمن اینکه هر کاربر موبایلی شارژهای بدون استفاده زیادی دارد که می‌تواند از آنها استفاده کند.
همهٔ نوشته‌ها
این اظهارات لی تقریبا دو ماه پس از اینکه این شرکت اپل را به دلیل حذف شارژر اپل روی شبکه‌های اجتماعی با نمایش جعبه گوشی Mi 10T Pro به باد تمسخر و نقد قرار گرفته بود، اتفاق افتاده است.

اما شیائومی تنها کمپانی نبود که این تصمیم اپل را مسخره کرد بلکه سامسونگ هم رقیب خود را به سخره گرفت و تصویری از شارژر گلکسی روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. اما سامسونگ اخیرا این پست را از صفحه‌های خود پاک کرده زیرا اخیرا اعلام کرده است که همراه سری گلکسی S21 که قرار است در ماه ژانویه عرضه شود، شارژر عرضه نخواهد شد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست