صعود رتبه ایران در سرعت اینترنت ثابت جهانی

طبق جدول رتبه بندی وب سایت اسپید تست رتبه سرعت اینترنت ثابت ایران چهار پله و اینترنت همراه نیزچهار پله در ماه مارس صعود داشته است.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسپید تست یک وب سایت مطرح در جهان است که به صورت آنلاین سرعت اینترنت ثابت و همراه را در سراسر جهان نشان می‌دهد. رتبه بندی جدید این سایت در ماه آپریل مشخص شده است. در رتبه بندی جدید سرعت متوسط جهانی سرعت اینترنت ثابت ۱۰۲.۱۲ و سرعت اینترنت همراه ۵۳.۳۸ مگابایت بر ثانیه است.

رتبه ایران در جدول رتبه بندی ماه آپریل
رتبه ایران در این جدول نسبت به ماه مارس با چهار پله صعود به جایگاه ۷۹ اینترنت همراه جهان رسید و هم اکنون سرعت اینترنت همراه در ماه آپریل طبق رتبه بندی اسپید تست برابر ۳۰.۱۷ مگابیت بر ثانیه است. در جدول مربوط به رتبه بندی اینترنت ثابت نیز سرعت برابر ۱۹.۱۷ مگابیت بر ثانیه است و رتبه ایران در این جدول با چهار پله سقوط نسبت به گذشته به رتبه ۱۳۶ رسیده است.

سرعت اینترنت

رتبه بندی جهانی اینترنت همراه
کشور امارات نیز مثل ماه‌های قبل در سطح جهان رتبه برتر جدول سرعت اینترنت همراه را با ۱۹۰.۸۷ مگابیت برثانیه در ماه آپریل را دارد، کره جنوبی با یک پله صعود با سرعتی ۱۸۶.۰۶ مگابیت برثانیه به رتبه دوم صعود کرد. کشور قطر نیز با یک پله سقوط در ماه فوریه از رتبه دوم به سوم رسید، سرعت اینترنت همراه این کشور ۱۸۱.۴۳ مگابیت بر ثانیه است.

سرعت اینترنت

رتبه بندی اینترنت ثابت
رتبه بندی سرعت اینترنت ثابت نیز، مانند ماه‌های گذشته سنگاپور با سرعت ۲۴۵.۵۰ مگابیت برثانیه در جایگاه نخست جدول قرار دارد، رتبه دوم کره جنوبی با چهار پله صعود به سرعت ۲۴۱.۵۸ مگابیت برثانیه رسید و جایگاه سوم نیز به هنگ کنگ با سرعت ۲۴۰.۸۳ مگابیت برثانیه رسیده است. هنک گنگ نسبت به ماه قبل با سقوط یک پله‌ای به جایگاه سوم رسید.

 

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

پوسته‌سازی در فضای مجازی

کارشناسان امنیتی و برنامه‌نویسان، پوسته‌سازی یا ایجاد یک نسخه کپی از پلتفرم اصلی را مخالف امنیت و…
آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست