عرضه Galaxy S22 Ultra با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

شایعه شده که گوشی Galaxy S22 Ultra سامسونگ از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می برد.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می رود سامسونگ یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را به بازار عرضه کند و گوشی Galaxy S22 Ultra اولین دستگاهی باشد که از آن بهره می برد.

یک تیزر تبلیغاتی نشان می دهد که به زودی از یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند رونمایی می شود. البته همانطور که در مورد اولین سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ اتفاق افتاد، پیش بینی می شود شیائومی پیش از سامسونگ یک گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را روانه بازار کند.

در ماه فوریه ، سامسونگ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 را معرفی کرد که دارای پیکسل هایی به اندازه ۱٫۴ میکرومتر است. سامسونگ برای جمع آوری نور بیشتر در محیط های کم نور از فناوری pixel binning استفاده می کند.

همکاری سامسونگ و الیمپوس برای تولید دوربین
شایعه شده است که سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی Galaxy S22 Ultra اندازه اش ۰٫۶۴ میکرومتر است. قبلا گزارشی گفته بود که این شرکت در حال بررسی مجدد استراتژی دوربین خود است. دوربین ۱۰۸MP HM3 گوشی Galaxy S21 Ultra نسبت به نسل گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و همین امر آن را به یکی از بهترین تلفن های هوشمند برای عکاسی تبدیل کرده است.

همچنین به نظر می رسد که Galaxy S22 با سنسورهای شرکت الیمپوس ارائه خواهد شد. البته گفته می شود که سامسونگ اخیراً با شرکت دوربین ژاپنی همکاری کرده است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست