عضویت رایتل در اتاق بازرگانی ایران

جشن ۲۰۰ پلاس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با حضور شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان عضو دویستم این اتحادیه برگزار شد.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی رایتل، جشن ۲۰۰ پلاس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با عضویت رایتل و با حضور داوود ادیب رئیس اتحادیه صنعت مخابرات، فرامرز رستگار دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، حامد منکرسی معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات، علی زندوکیلی مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری وزارت‌کار و محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیأت مدیره رایتل و تعدادی از مدیران تشکل‌های صنفی و شرکت‌های بخش خصوصی، دوشنبه ۱۵ اسفندماه سال جاری در محل اتاق بازرگانی ایران، برگزار شد.

داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در این مراسم پیرامون کسب رتبه A این اتحادیه در میان تشکل‌های اتاق ایران برای دومین سال متوالی، اظهار کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در آخرین ارزیابی انجام شده برای رتبه‌‌‌بندی تشکل‌های اقتصادی عضو این نهاد، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران را برای دومین سال متوالی حائز رتبه A شناخته است.

در این ارزیابی که بر مبنای شاخص‌‌‌های مربوط به تشکل‌های کارفرمایی و به منظور سنجش عملکرد آنها در ایفای نقش میانجی‌گری بین دولت و بخش خصوصی، پایداری سازمانی و تداوم عملکرد متوازن صورت گرفته، ماموریت‌‌‌های تشکل‌های عضو اتاق بازرگانی در حوزه‌‌‌های حکمرانی، عضویت، ارائه خدمات، تنظیم‌‌‌گری و تاثیرگذاری بر سیاست‌ها بررسی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌‌‌های اتاق بازرگانی ایران، اتحادیه در مولفه‌های حکمرانی، تاثیرگذاری بر سیاست‌ها، تعامل با اتاق و تنظیم‌‌‌گری عملکردی با وضعیت بسیار خوب و در مولفه خدمات وضعیت عالی را در کارنامه خود و ارزیابی‌های مرتبط داشته است.

اعلام آمادگی شرکت رایتل برای صادرات در حوزه نرم‌افزار و خدمات
محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیأت مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل، اظهار کرد: در مذاکراتی که اخیرا با روسیه، زیمبابوه و سایر کشورها داشتیم، برای صادرات در حوزه نرم‌افزار و خدمات اعلام آمادگی کردیم و امیدواریم با تحقیق و توسعه به سمت صادرات حرکت کنیم.

وی گفت: اپراتورها در دنیا معمولا استفاده کننده و واردکننده خدمات فنی – مهندسی هستند و به واسطه استفاده آنها از تامین‌کننده‌ها و وندورها، نیازهای خود را از این طریق رفع می‌کنند. به دلیل وجود تحریم‌ها علیه کشورمان، ناچار شدیم که نیازهای خود را با کمک شرکت‌های دانش بنیان از نو بازنویسی کنیم.

کریمی تاکید کرد: در حیطه آنلاین شارژینگ، ما یکی از مهم‌ترین سامانه‌های خود را به صورت کاملا بومی ایجاد کردیم و به لحاظ خدمات نگهداری در حوزه رادیو، رم و … دانش بسیار خوبی داریم. این دانش و مهارتی که در کشور توسط شرکت رایتل اتفاق افتاده قابلیت صادرات را هم دارد.

در پایان این مراسم نیز به شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان عضو دویستم اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، خوش آمدگویی شد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات،کسب و کار

آخرین اخبار

فهرست