قابلیت چت صوتی گروهی به تلگرام اضافه شد

تلگرام اخیرا از عرضه به‌روزرسانی جدیدی خبر داد که امکان برقراری چت صوتی گروهی را برای کاربران این اپلیکیشن فراهم ‌می‌کند. این ویژگی جدید در قسمت بالایی صفحه چت‌ها‌ی گروهی ظاهر خواهد شد و در صورت فعال شدن، کاربران ‌می‌توانند به آن ملحق شده و به‌صورت صوتی با یکدیگر چت کنند. در نسخه دسکتاپ تلگرام ویندوز و مک نیز، این قابلیت برای کاربران عرضه شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از دنیای اقتصاد، تلگرام در این به‌روزرسانی، طراحی جدیدی برای کاربران اندروید عرضه کرده که به شکل یک ویجت شناور در دستگاه عمل ‌می‌کند. این قابلیت، به کاربران امکان ‌می‌دهد تا در هنگا‌می‌ که اپلیکیشن تلگرام در بک‌گراند فعال است، ببینند که چه کسی در حال صحبت است یا میکروفن را فعال یا صدای چت را قطع کنند. این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده که کاربر بعد از محلق شدن به چت صوتی گروهی، ‌می‌تواند کارهای دیگری همچون مشاهده مکالمات یا ارسال پیام‌ها‌ی متنی را نیز انجام دهد.

برای استفاده از چت صوتی، ادمین گروه ‌باید این گزینه را در منوی تنظیمات گروه فعال کند. این دوازدهمین آپدیت تلگرام در سال ۲۰۲۰ میلادی است که قبل از کریسمس، این ویژگی کاربردی را در اختیار کاربران قرار داده است. علاوه بر این قابلیت، استیکرهای انیمیشنی در تلگرام نیز به‌روزرسانی شده‌اند و شاهد ۱۸۰ استیکر با حجمی ‌کمتر از ۵۰ کیلوبایت هستیم. با دریافت این آپدیت، استیکرها با سرعت بیشتری لود خواهند شد. همچنین کاربران اندروید تلگرام ‌می‌توانند از این پس، محل ذخیره اطلاعات خود را از حافظه داخلی دستگاه به حافظه SD تغییر دهند. این ویژگی ‌می‌تواند برای کسانی که گوشی آنها از حافظه کمی ‌برخوردار است، خبر خوبی باشد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

همکـاری دو سر سـود

داتیکا-به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهانی، تلگرام طی چند سال گذشته به فناوری بلاک‌چین نیز توجه داشته…

تلگرام رفع فیلتر شد؟

اخباری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه تلگرام رفع فیلتر شده است. به گزارش داتیکا،…

خالص سازان «پرمیوم» سوار

برخی نمایندگان مجلس یازدهم با اکانت پرمیوم تلگرام، فعالیت می‌کنند و استوری می‌گذارند اکثر چهره‌های اصولگرا و…
آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست