متوسط سرعت اینترنت رایتل به ۱۶ مگابیت بر ثانیه رسید

یاسر رضاخواه، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در مراسم رونمایی از ۱۰۰۰ سایت جدید این اپراتور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از افزایش ۳ برابری سرعت اینترنت رایتل در تهران، خبر داد.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی رایتل، در این مراسم که با هدف توسعه خدمات در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و به مناسبت ایام دهه فجر در مجموعه تلاش وزارت رفاه برگزار شد، پروژه LTE 2100 رایتل رونمایی شد. با ارایه این فناوری، یک هزار سایت این اپراتور در شهر تهران از اینترنت سرویس ۴G به سرویس ۴٫۵G ارتقا یافت.

مدیرعامل رایتل با اشاره به مزایای این طرح، گفت: این پروژه با هزینه کم و به همت متخصصان داخلی اجرا و منجر به افزایش ترافیک، سرعت اینترنت و نرخ رشد بیش از ۱۰۰ درصدی شده است.

وی استقبال تهرانی ها از رایتل را مطلوب توصیف کرد و افزود: با توجه به سهم بازار فراوان رایتل در استان تهران، توسعه و ارتقای شبکه در سه فاز و از جنوب تهران که بیشترین استفاده از سیم کارت رایتل در آن وجود دارد، آغاز شد.

رضاخواه اهمیت اجرای این پروژه را خاطرنشان کرد و افزود: محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس کرونا استفاده از خدمات مبتنی بر اینترنت را افزایش داده است. بر همین اساس، برای تسهیل ادامه فرایند دورکاری نیازمند ارتقای کیفیت شبکه بودیم.

وی اضافه کرد: با این توسعه مهم، متوسط سرعت اینترنت رایتل در طول شبانه روز به ۱۶ مگابیت بر ثانیه رسیده است و در حال حاضر این اپراتور سه برابر بیشتر از سرعت پیشین، به مشترکین خود اینترنت ارایه می دهد. این امر موجب رضایت دانش آموزان و دانشجویان به ویژه در ساعت های اوج استفاده از نرم افزارهای آنلاین آموزشی شده است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست