مجوز علی بابا رفع تعلیق شد

شرکت سفرهای علی‌بابا امروز( ۲۸ خرداد) از رفع کامل تعلیق موقت خود خبر داد. هفته گذشته معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق مجوز فعالیت مجموعه سفرهای علی‌بابا به دلیل گرانفروشی خبر داده بود حالا علی‌بابا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که این تعلیق رفع شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، در این بیانیه با اشاره به شدت گرفتن اختلاف نظر میان انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص میزان افزایش قیمت بلیط پرواز آمده است: «ما در علی‌بابا، در بستر پلتفرم آنلاین خود و در راستای تأمین منافع مشتریان در دسترسی به بیشترین خدمات گردشگری، تمامی پروازهای تعریف شده در سیستم‌های فروش ایرلاین‌ها را فارغ از مرجع قیمت‌گذاری آنها نمایش می‌دادیم. این موضوع سبب دامنگیر شدن علی‌بابا، با وجود عدم دخالت در قیمت‌های اعلامی تأمین‌کنندگان شد.»

علی بابا در بیانیه خود اعلام کرده که پس از مذاکرات صورت گرفته و شفاف شدن رویه، خود را متعهد می‌داند از این پس قیمت‌گذاری سازمان هواپیمایی را به عنوان رگولاتور اصلی رعایت کند.

علی‌بابا تاکید کرده که با تعهد به «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» به‌عنوان بستر آنلاین ارائه خدمات گردشگری، همواره در مسیر ایجاد شفافیت در بازار تلاش کرده است. در پایان نیز این شرکت اعلام کرده که خود را متعهد به حفظ حقوق مشتریان و رعایت کلیه قوانین و مقررات صنعت می‌داند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،خبر ویژه

آخرین اخبار

فهرست