معاون وزیر ارتباطات: پست آماده انتقال رایگان کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان است

مدیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرد: این شرکت آماده است تا کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان سی‌سخت را در همه دفاتر سراسر کشور دریافت و رایگان به مقصد انتقال دهد.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، «رمضانعلی سبحانی‌فر» با اعلام اینکه این شرکت آمادگی جمع آوری کمک‌های مردمی و انتقال آنها به جمعیت‌هلال‌احمر را دارد، گفت: اکنون در شرایط دشوار پیش آمده برای هموطنان زلزله‌زده در استان کهگیلویه‌وبویراحمد، شرکت ملی پست وظیفه خود می‌داند از تمام توان و ظرفیت خود برای امدادرسانی به هموطنان بهره گیرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: هموطنانیکه مایلند نسبت به اهدای کمک‌های خود به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در شهرستان سی سخت یاری برسانند، می‌توانند اقلام گرمایشی از قبیل پتو، مواد غذایی به شکل کنسرو، چادر و … را به نزدیک‌ترین دفاترپستی تحویل دهند تا همکاران در این دفاتر روزانه آنها را جمع‌آوری و برای انتقال به مناطق زلزله‌زده به جمعیت‌هلال‌احمر تحویل دهند.

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. این زمین لرزه ۶۳ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست