موتورولا موتو G20 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین چهارگانه معرفی شد

منبع: دیجیاتو

موتورولا از جدیدترین عضو خانواده موتو G رونمایی کرد. موتورولا موتو G20 به نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده است.

پنل مورد استفاده در این محصول از نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد، رزولوشنش به اچ‌دی پلاس می‌رسد و برش قطره‌ای بالای آن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. نسبت نمایشگر به بدنه این موبایل هم به ۸۷ درصد می‌رسد.

موتورولا برای تامین قدرت این محصولش به سراغ چیپ ۸ هسته‌ای Unisoc T700 رفته که ۲ هسته Cortex-A75‌ و ۶ هسته Cortex-A55 دارد و البته برای کارهای گرافیکی از پردازشگر گرافیکی Mali G52 استفاده می‌کند.

موتورولا موتو G20 به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که امکان افزایش آن با بهره‌گیری از کارت حافظه وجود دارد. موتورولا این دستگاه را در نسخه‌ای با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم روانه بازار می‌کند.

روی پنل پشتی این محصول دوربین اصلی چهارگانه درون یک ماژول مستطیلی شکل به چشم می‌خورد که میزبان سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 است. این محصول همچنین از دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد.

موتورولا این محصولش را به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم افزار با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری My UX روبه‌رو هستیم.

از سایر مشخصات موتو G20 می‌توان به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت، پشتیبانی از شبکه ۴G، بلوتوث ۵.۰، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB-C و پشتیبانی از استاندارد IP52 اشاره کرد.

موتورولا موتو G20 هم اکنون با قیمت پایه ۱۴۹ یورو در برخی کشورهای اروپایی فروخته می‌شود و احتمالا در اختیار کاربران در بازار جهانی هم قرار می‌گیرد، البته موتورولا هنوز چنین موضوعی را تایید نکرده است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست