موج پیام‌های حمایت از شهید سلیمانی در توئیتر و اینستاگرام

علیرغم خباثت و شیطنت مدیران توئیتر و اینستاگرام، انبوهی از پیام‌های ایرانیان از سراسر جهان برای حمایت از سردار شهید قاسم سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی مذکور منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهونیوز، ده‌ها هزار پیام در حمایت از سردار شهید قاسم سلیمانی همراه با تصاویری از ایشان در اینستاگرام و توئیتر منتشر شده است. این در حالی است که برخی از این شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام با سرعت فراوان برای حذف این نوع مطالب تلاش می‌کنند.

یاهو نیوز انتشار گسترده تصاویر سردار شهید قاسم سلیمانی را تبلیغات هماهنگ شده توصیف کرده و افزوده که بیش از ۲۱ هزار پست اینستاگرامی با هشتگ انتقام سخت یا hardrevenge هم روز جمعه در اینستاگرام منتشر شده است. همچنین ۷۰۰۰ حساب کاربری در توئیتر هم مطالب زیادی را تنها در این زمینه منتشر کرده‌اند.

علاوه بر تصاویر سردار شهید قاسم سلیمانی، ایرانیان تصاویری از تابوت‌های سربازان آمریکایی را هم منتشر کرده‌اند. از جمله دیگر ابتکارهای ایرانیان بازنشر تصاویری از فرماندهان نظامی ارشد ارتش تروریست آمریکاست که بر روی چهره‌های آنها عبارت به زودی به سراغتان می آییم درج شده است.

لی فاستر از مؤسسه امنیتی فایرآی در این مورد ادعا کرده است: تنها ۲۵۰ حساب کاربری بعد از ترور قاسم سلیمانی در اینستاگرام ایجاد شده و البته حساب‌های کاربری زیادی نیز بعد از تشدید تنش بین ایران و امریکا در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده‌اند و می‌توان انتظار داشت که تلاش ایران برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی در روزهای آینده و همزمان با وقوع تحولات سیاسی افزایش یابد.

وی افزوده است: به طور کلی تلاش‌های ایران برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی از نظر جغرافیایی گسترده‌تر از کشورهایی مانند روسیه است و آنها مخاطبانی از سراسر جهان دارند. بسیاری از توئیت های ایرانیان که روز جمعه بارها بازنشر شده‌اند، به زبان انگلیسی هستند و باهدف انتقال پیام به مخاطبان انگلیسی زبان نوشته شده‌اند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : مدیریت رسانه،نقد و نظر

آخرین اخبار

فهرست