نظرسنجی عجیب!/ پیش‌بینی نابودی شیبا تا ۲۰۳۰

اخیرا نظرسنجی‌ای از ۳۶ متخصص حوزه فین‌تک منتشر شده که ۷۳ درصد آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند شیبا تا سال ۲۰۳۰ از بین می‌رود.

به گزارش داتیکا به نقل از تجارت‌نیوز، شرکت finder یک نظرسنجی انجام داد و از ۳۶ متخصص فین‌تک در مورد آینده ارز دیجیتال شیبا پرسید. ۷۳ درصد از شرکت‌کنندگان این نظرسنجی عقیده دارند که تا سال ۲۰۳۰ شیبا دیگر ارزشی نخواهد داشت. این کارشناسان معتقدند که حالا بهترین زمان فروش شیبا است.

شیبا نابود می‌شود!
اکثر افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی که از فعالین بزرگ و به نام فین‌تک هستند بر یک چیز اتفاق نظر دارند. اینکه شیبا تا پایان سال ۲۰۳۰ نابود می‌شود. حتی برخی از این افراد عقیده دارند ممکن است این رمزارز در زمستان پیش‌روی بازار از بین برود و دیگر نتواند قیمت خود را بازیابی کند.

پیش‌بینی‌ها از میانگین قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۲ حدود ۰/۰۰۰۰۱۸۷۵۰ دلار است. البته متیو هری معتقد است که این رمزارز تا پایان سال به قیمت ۰/۰۰۰۱ دلار می‌رسد اما خود او می‌گوید احتمالا در سال ۲۰۲۵ دیگر شیبای در کار نخواهد بود.

«این بازار در حال بلوغ است و ارزهایی مانند شیبا از بین می‌روند. سرمایه در آینده به سمت کیفیت و ارزش حرکت می‌کند و ارزهای میم از بین می‌رود.»

سالامپاسیس، مدرس ارشد دانشگاه کانبرا هم این عقیده دارد را دارد:

«همه سکه‌های میم از بین می‌روند و فضایی برای نوآوری‌های واقعی و دارایی‌های باارزش ایجاد می‌شود.»

اکثر کارشناسان پایان کار شیبا را پیش‌بینی می‌کنند و عقیده دارند که حالا بهترین زمان فروش میم‌ها است. حتی بنیانگذار finder هم همین نظر را دارد.

شیبا بیش از نیمی از ارزش خود را در ۳۰ روز گذشته از دست داده و حالا هم در محدوده قیمتی ۰/۰۰۰۰۱۲۴۱ معامله می‌شود.

پیش‌بینی نابودی شیبا درحالیست که این ارز دیجیتال در چند ماه گذشته پروژه‌های زیادی را معرفی کرده و قرار است علاوه بر پروژه متاورس خود یک بازار NFT و یک استیبل‌کوین هم راه‌اندازی کند. از طرفی جامعه این ارز دیجیتال یکی از بزرگ‌ترین جوامع بازار رمزارزها است و توکن‌سوزی زیادی انجام می‌دهد.

اعضای معروف شرکت‌کننده این نظرسنجی مدیردانشگاه فناوری سوئینبرن، دیمیتریوس سالامپاسیس، مدرس ارشد دانشگاه کانبرا، جان هاوکینز و متیو هری بودند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات،نقد و نظر

آخرین اخبار

فهرست