نماینده مجلس: خدمات اینترنتی استان سمنان در دوران کرونا پایدار بماند

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات اینترنتی و ارتباطی استان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا با تلاش همه‌جانبه به پایداری کامل برسد.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، عباس گلرو روز شنبه در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افزود: حفظ کیفیت خدمات و سرویس های الکترونیکی به خصوص در روستاهای استان، با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا، از اهمیت بسیار  بالایی برخوردار است و مجموعه ارتباطی باید بتواند پاسخگوی این نیاز در استان باشد.

وی ضمن درخواست پوششش کامل روستاهای بخش مرکزی در قالب پروژه کلان پوشش دهی پهن باند روستایی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در خصوص تاسیس و تجهیز پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان، این پروژه نیازمند نگاه و پیگیری جدی مدیران بخش فناوری دارد.

گلرو تاکید کرد: لازمه استقرار کامل پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان، تکمیل تشکیل و حضور مداوم در جلسات گارگروه استانی و با مدیریت اداره کل ارتباطات و نماینده ی استاندار در استان است .

وی گفت: برای هرگونه همکاری به منظور پیشبرد اهداف وزارت ارتباطات در استان سمنان آمادگی کامل وجود دارد.

نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط مطلوب استان از منظر شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان ابزاری کارآمد در خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد.

۳۶۰ هزار و ۳۱۰ مشترک تلفن ثابت و ۱۲۰ سامانه پوشش اینترنت پرسرعت در استان سمنان وجود دارد و بیش از ۹۵ دفتر خدمات ارتباطی در مناطق روستایی ارائه خدمات می‌کنند و اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در استان وجود دارد که این آمار نشاندهنده توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان سمنان است.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

پوسته‌سازی در فضای مجازی

کارشناسان امنیتی و برنامه‌نویسان، پوسته‌سازی یا ایجاد یک نسخه کپی از پلتفرم اصلی را مخالف امنیت و…
آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل