نوکیا C01 پلاس با اندروید ۱۱ گو ادیشن و قیمت ۹۰ دلار معرفی شد

نوکیا از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش رونمایی کرد. گوشی نوکیا C01 پلاس از نسخه گو اندروید ۱۱ بهره می‌برد و به پردازنده ۸ هسته‌ای مجهز شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از دیجیاتو، این موبایل دارای نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت تصاویر ۱۸:۹ است که اطراف آن حاشیه‌های زیادی به چشم می‌خورد. در حاشیه بالایی صفحه نمایش یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش و همچنین اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. روی حاشیه بخش پایینی لوگوی نوکیا خودنمایی می‌کند.

از آنجایی که با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم، نباید منتظر استفاده از چندین سنسور برای دوربین اصلی باشیم. روی پنل پشتی نوکیا C01 پلاس دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته که زیر آن یک فلاش LED به چشم می‌خورد.

نوکیا برای این محصولش تراشه ۸ هسته‌ای Unisoc SC9863A را درنظر گرفته که توسط ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود، البته کاربران می‌توانند از کارت حافظه هم استفاده کنند.

نوکیا C01 پلاس اگرچه فاقد سنسور اثر انگشت است، اما سیستم عامل آن یعنی اندروید ۱۱ گو ادیشن از قابلیت تشخیص چهره بهره می‌برد. بنابراین می‌توانید تا حدودی روی محافظت بیومتریک حساب باز کنید، هرچند چندان قابل اعتماد نیست.

این موبایل از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است و همچنین بلوتوث ۴.۲ و شبکه LTE را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وزن این دستگاه به ۱۵۷ گرم می‌رسد و ابعادش برابر ۱۴۸ در ۷۱.۸ در ۹.۳ میلی‌متر است که آن را ضخیم‌تر و سنگین‌تر از نوکیا C1 پلاس می‌کند.

در حال حاضر کاربران در روسیه می‌توانند به صورت آنلاین این محصول را پیش خرید کنند. این گوشی نوکیا در رنگ‌های بنفش و آبی با قیمت ۹۰ دلار یا ۷۵ یورو به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست