همگرایی مخابرات ایران و همراه اول در ارائه سرویس های مبتنی بر فیبر نوری

بر اساس سیاست‌های ابلاغی شرکت توسعه اعتماد مبین و اهداف و چشم انداز تجاری گروه مخابرات ایران، تفاهم نامه همکاری بین شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار با هدف توسعه بهره وری و بهره گیری حداکثری از امکانات و زیرساخت های طرفین با حضور پیری، مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین به امضای سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و اخوان، مدیرعامل همراه اول رسید.

به گزارش داتیکا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به موجب این تفاهم‌نامه دو طرف توافق کردند در ارائه خدمات در حوزه های سرویس پایه محتوا و پخش، سرویس های ارزش افزوده و حوزه فین‌تک بر بستر فیبر نوری به مشتریان، از کلیه ظرفیت ها و امکانات طرفین استفاده لازم به عمل آید.

همچنین اخذ سهم بازار بیشتر و افزایش درآمد از طریق توسعه شبکه، همکاری طرفین در ارائه سرویس در جهت همگرایی ثابت و سیار (FMC) به مشتریان از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.

گفتنی است طرفین توافق کردند با توجه به وجوه مشترک همکاری و لزوم افزایش همگرایی با استفاده از ظرفیت‌های مکمل شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار حداکثر تلاش به منظور عملیاتی سازی ارائه سرویس های مشترک مبتنی بر باند پهن و فیبر نوری به عمل آید

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست