اخبار عمومی

واعظی: نباید از مزایای بی‌نظیر فضای مجازی غافل شویم

رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه باید باید تلاش ما بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد، گفت: به دلیل اینکه آسیب کوچکی در فضای مجازی هست نباید از مزایای بی نظیر آن غافل شویم.

به گزارش داتیکا به نقل از ایرنا، محمود واعظی روز جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های مخابرات استان اصفهان افزود: فضای مجازی ۲ بخش دارد یک بخش مربوط به کسب و کار، آموزش و فعالیت و بخشی مربوط به اقداماتی است که نباید صورت بگیرد که با این بخش از فضای مجازی مخالفیم.

افتتاح طرحهای مخابراتی اصفهان با ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار

وی ادامه داد: همواره شاهد این هستیم که اپراتورهای مختلف طی این سال‌ها متوقف نشدند و همیشه فعالیت‌ها به عنوان خدمت رسانی آماده بود امروز شاهدیم در استان اصفهان ۱۰۵۰ طرح با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به افتتاح رسیده است.

رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: طی هشت سال گذشته اقدامات بزرگی در بخش وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ایران، همراه اول، ایرانسل و رایتل در سراسر کشور صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته با شیوع کرونا اگر توسعه مخابرات در کشور نبود خدمات دولت به مردم، بخش خصوصی سرگرمی‌های مختلف و آموزش‌ها در سطح وزارت علوم، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با مشکلات متعددی روبه رو می‌شد.

واعظی گفت: یکی از افتخارات دولت این بود که بستری فراهم شد تا دوران سخت کرونا برای مردم آسان شود و علاوه بر فعالیت‌هایی که در زمینه‌های مختلف ایجاد شد توجه ویژه به روستاها صورت گرفته است.

به گفته وی در وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایرانسل و همراه تفاوتی میان مردم شهر و روستا قائل نشدیم.

استان اصفهان دارای سه میلیون و ۸۲ هزار و ۹۴۶ شماره تلفن ثابت است، ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۸۴۸ شماره آن مشغول به کار است و براین اساس ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان ۴۷.۴۲ درد است.

رییس دفتر رییس جمهوری به منظور ارزیابی طرحهای سفر استانی دولت و افتتاح شماری از طرح‌های عمرانی و تولیدی عصر روز پنجشنبه وارد اصفهان شد و در فرودگاه شهید بهشتی این شهر از سوی عباس رضایی استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاکنون زمان مخابره این خبر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دیدار و در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان شرکت کرد.

وی همچنین امروز با حضور در گلزار شهدای اصفهان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

افتتاح پل آفتاب و ادامه جاده فرزانگان، آغاز عملیات اجرایی خط ۲ قطارشهری از سمت غرب شهر اصفهان، افتتاح مجموعه ورزشی ولایت دانشگاه اصفهان، افتتاح طرح شرکت قطورسازان اسپادان(تولید انواع لوله اسپیرال) و افتتاح طرح توسعه صنایع چینی زرین ایران و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌های امروز محمود واعظی به استان اصفهان اعلام شد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

زیست دیجیتـال مصنـوعی

حامد بیدی – در شرایط طبیعی، ایده ساخت یک محصول توسط متخصصان در یک کشور، می‌تواند برای…
آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست