ورود «ارتش سری» به شبکه نمایش خانگی با حمایت «۰۹۰۰»

ارتش سری، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی که در قالب «رئالیتی شو» ساخته شده، با حمایت «۰۹۰۰» ایرانسل و همکاری «ویستامدیا»، برای نمایش آنلاین به مخاطبان عرضه شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، با هدف کامل‌کردن سبد خدمات و محصولات دیجیتال و با همکاری «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوی صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است، اولین محصول خود به نام «ارتش سری» را به شبکه نمایش خانگی روانه کرده است.

«ارتش سری» یک رئالیتی شو سریالی، به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب است که در آن بازیگران و شرکت کنندگان، طی یک بازی گروهی استدلالی-استنتاجی، در مقابل دوربین‌ها به رقابت می‌پردازند. داستان این بازی گروهی، از سریالی با همین نام الهام گرفته شده و قرار است طی آن، بازیگران و مشارکت کنندگان، طی نبردی میان پارتیزان‌ها و ارتش آلمان نازی، خلبان‌ها را نجات دهند. این سریال یکشنبه هر هفته از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های نسل پنج در ایران، با توجه به استراتژی خود برای حرکت از اپراتور ارتباطی و دیجیتال (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco)، توسعه حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و علاوه بر ارائه محصولات و خدماتی مانند تلویزیون اینترنتی «لنز»، از دیگر کسب‌وکارهای این زیست‌بوم نیز حمایت می‌کند تا با ایجاد ارزش بیشتر، خدمات مناسب‌تری به کاربران نهایی ارائه شود. «ویستا مدیای عصر جدید»، بازوی اجرایی ایرانسل در حمایت از صنعت محتوای دیجیتال است که همکاری‌هایی را در حوزه تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی، به تازگی آغاز کرده است.

سیم‌کارت‌های ۰۹۰۰، با شعار «تو فوق‌العاده‌ای» و «۰۹۰۰؛ خط نسل متمایز»، به عنوان نخستین و رندترین پیش‌شماره در رنج پیش‌شماره‌های تلفن‌همراه، از آبان ۱۴۰۰ به جمع پیش‌شماره‌های سیم‌کارت‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران اضافه شده است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات،کسب و کار

آخرین اخبار

فهرست