«ویندوز 10X» مایکروسافت نیامده برکنار شد

بر اساس گزارش‌های اخیر گفته شد مایکروسافت احتمالا «ویندوز 10X» که به عنوان مدل مفهومی و نسخه ساده شده ویندوز بود و مهم‌ترین رقیب برای «کروم اواِس» گوگل محسوب می‌شد را برای همیشه کنار گذاشته است.

به گزارش داتیکا به نقل از همکاران سیستم، «براد سامز» هفته گذشته به خبرگزاری Petri.com توضیح داد:‌ «مایکروسافت تصمیم ندارد امسال “ویندوز 10X” را عرضه کند و سیستم عاملی که هم اکنون با این مشخصات می‌شناسید احتمالا هرگز وارد بازار نمی‌شود».

سامز با استناد به گفته‌های افرادی که از نزدیک با برنامه‌های مایکروسافت آشنا هستند افزود: «این شرکت هم اکنون منابع خود را به بخش ویندوز 10 انتقال داده و نسخه 10X به عقب رانده شده است».

البته باید توجه داشت که صحبت‌های سامز در این خصوص چندان هم جای تعجب نداشت. پیش از این در گزارش‌هایی در مورد «ویندوز 10X» منتشر شده بود که نشان می‌دهد این سیستم عامل بهار 2021 روانه بازار می‌شود.

در حقیقت اولین حضور این سیستم عامل در نقطه‌ای بود که معمولا در نیمه اول سال مایکروسافت یک به‌روزرسانی برای سیستم عامل ویندوز 10 عرضه می‌کند.

این اتفاق در حالی صورت گرفت که مایکروسافت اوایل سال جاری اعلام کرده بود نسخه 21H1 سیستم عامل ویندوز 10 را طبق جدول زمانی روانه بازار می‌کند.

اینطور که رسانه‌های خبری اعلام کردند نسخه 21H1 سیستم عامل ویندوز 10 طی ماه جاری برای تمامی کاربران مایکروسافت عرضه می‌شود.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست