ویژگی‌های گلکسی کروم بوک ۲ جدید مشخص شد

سامسونگ قصد دارد مدل جدیدی از گلکسی کروم بوک خود موسوم به کروم بوک ۲ را روانه بازار کند. مدل اولیه این کروم بوک اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شده بود.

به گزارش داتیکا به نقل از خبرگزاری مهر، تصاویری که از کروم بوک جدید در اینترنت منتشر شده نشان می‌دهد این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی دارد. اما تغییراتی در پرت‌ها و نیز در تنوع رنگی این کروم بوک ایجاد شده است.

قیمت مدل اولیه کروم بوک ۹۹۹ دلار بود و گفته می‌شود مدل جدید قیمت بیشتری خواهد داشت. البته با توجه به وجود کروم بوک های دیگری در بازار با قیمت‌های کمتر مشخص نیست کروم بوک ۲ سامسونگ تا چه حد مورد استقبال قرار می‌گیرد. به عنوان مثال می‌توان به پیکسل بوک گو شرکت گوگل اشاره کرد که امکانات خوبی دارد و قیمت آن ۶۵۰ دلار است.

یکی از نقاط ضعف کروم بوک اولیه سامسونگ شارژ باتری کم آن بود که ظاهراً در مدل جدید این مشکل برطرف شده است. البته دقیقاً مشخص نیست شارژ کروم بوک ۲ سامسونگ به چه میزان خواهد بود. نمایشگر ۴K نیز از جمله مزایای کروم بوک ۲ خواهد بود.

کروم بوک ۱ سامسونگ دارای نمایشگر ۱۳.۳ اینچی، پردازنده Core i۵ اینتل، هشت گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه بوده و قابلیت تازدن ۳۶۰ درجه نمایشگر را نیز داشت.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست