پوکو C55 با هلیو G85 و دوربین اصلی دوگانه معرفی شد

پوکو از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش به نام پوکو C55 در بازار هند رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که به نمایشگر 6.71 اینچی LCD مجهز شده است، قیمت پایه 115 دلاری دارد.

به گزارش داتیکا به نقل از دیجیاتو، سری C پوکو جزو گوشی‌های اقتصادی این برند محسوب می‌شوند که خریداران مخصوص به خودشان را دارند. حالا جدیدترین عضو این خانواده از راه رسیده است.

مشخصات و قیمت پوکو C55
این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.71 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده است که در بالای آن برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. این نمایشگر توسط شیشه Panda Glass محافظت می‌شود و رفرش ریت استاندارد 60 هرتز به‌همراه نرخ نمونه‌برداری لمسی 120 هرتز دارد.

روی پنل پشتی این دستگاه ماژول بزرگ دوربین به‌چشم می‌خورد که در کنار آن لوگوی Poco قرار دارد. این دستگاه از دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد و همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق دارد. همچنین روی پنل پشتی این گوشی هوشمند با چرم مصنوعی روبه‌رو هستیم.

پوکو C55

پوکو این گوشی هوشمندش را در نسخه‌های مختلف مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه از سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 12 با رابط کاربری اندروید 12 بهره می‌برد و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی دارد.

پوکو C55 که در رنگ‌های آبی، مشکی و سبز به فروش می‌رسد، در نسخه پایه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 115 دلار قیمت دارد. نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه هم با قیمت 133 دلار به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست