پیام تسلیت آذری جهرمی در پی هواپیمای اوکراینی

وزیر ارتباطات در پی درگذشت عده ای از هموطنان از جمله بستگان رسول سراییان، معاون وزیر ارتباطات در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی تسلیت صمیمانه گفت.

به گزارش  داتیکا به نقل از خبرگزاری برنا؛ در پی درگذشت دختر و داماد رسول سراییان، محمد جواد آذری جهرمی در پیامی این مصیبت را به وی تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

دل ما از سوگ بزرگی که بر همه مصیبت دیدگان این حادثه سهوی حادث شده پر خون است

رسول عزیز،می دانم که روزها و شب های سخت و اندوهباری بر تو، همسر و خانواده داغدارت می گذرد و چون شکیبایی تو را در طول سال های همکاری و خدمات بزرگ و راهگشایی که به صنعت مخابرات و ارتباطات کرده ای شناخته ام خوب می دانم که در برابر این مصیبت بزرگ لب فرو بسته ای و این داغ جانکاه را در دل نهان می داری.

داغ از دست دادن ۲ جوان نخبه و عزیزان دلت، «محمد جواد و ساجده» جانگداز و کمرشکن است. چقدر سخت و سنگین است به پای نهالی نشستن و صبوری کردن تا به بار بنشیند و ثمر دهد، آنگاه به یکباره طوفانی بیاید و ثمر سالهای عمر را با خود ببرد. باورش بسیار دشوار و تحملش از توان خارج است.

از نزدیک شاهدم که در این چند روز میان همکاران وزارتخانه حزن و غمی جانکاه حاکم و چه اشک هایی که آشکار و پنهان روان است.

اینک من و همکارانمان در وزارتخانه با دلی پرخون از این سوگ بزرگ که بر شما و همه مصیبت دیدگان حادثه سهوی سرنگونی هواپیمای مسافربری حادث شده گرد هم می آییم تا شاید ذره ای از آلام بی پایان شما و خانواده های داغدار را التیام بخشیم.

از پیشگاه حضرت پروردگار که «ان الله مع الصابرین» است می خواهم در این روزهای سخت همراه و پشتیبان تان باشد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست