کنترل پروژه های ارتباطی فارس، هرمزگان و زنجان از سیستان

وزیر ارتباطات شب گذشته از طریق ویدیو کنفرانس در جریان پیشرفت پروژه های ارتباطی استان های هرمزگان، فارس و زنجان قرار گرفت و به تسریع در انجام پروژه ها در موعد مقرر تاکید کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در ادامه سفر خود در سیستان و بلوچستان، شب گذشته از زاهدان، میزان پیشرفت پروژه های ارتباطی استان های فارس، هرمزگان و زنجان را به صورت ویدیو کنفرانس پیگیری و دستورات لازم را برای تسریع انجام پروژه‌ها صادر کرد.

وزیر ارتباطات در این جلسه که مدیرانی از شرکت مخابرات و اپراتورها نیز حضور داشتند، با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه‌های تلفن همراه در این استان ها مناسب است، گفت: باید توسعه ارتباطات روستایی در اولویت باشد. وی افزود: هر یک دانش آموزی که در مناطق محروم به شبکه متصل شود برای ما مهم است و وظیفه ما این است که در این کار تسریع کنیم.

آذری جهرمی از مدیران کل استان ها خواست درباره همکاری شهرداری‌ها از طریق استانداری پیگیری لازم را داشته باشند.  او به همکاری یک گروه جهادی ۷۰ نفره برای نصب سایتی در منطقه صعب العبور در استان هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: این همکاری و حضور گروه های جهادی در توسعه ارتباطات روستایی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است و با این حرکت شعار همه با هم محقق می شود.

وزیر ارتباطات از به بهره برداری رسیدن پروژه های ارتباطی و توسعه ارتباطات روستایی استان زنجان در دهه فجر سال جاری خبر داد و اضافه کرد: پروژه های ارتباطی و توسعه ارتباطات روستایی استان هرمزگان در ۲۰ اسفند و فارس نیز تا پایان اسفند ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

بر اساس این گزارش، مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان های فارس، هرمزگان و زنجان نیز در این جلسه گزارش کاملی از پیشرفت پروژه های مصوب در استان های خود به خصوص در حوزه توسعه ارتباطات روستایی ارائه کردند.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست