کنسول بازی ویندوزی لنوو با مشخصات فنی حیرت‌انگیز رونمایی شد

کنسول بازی ویندوزی لنوو معرفی شد و با توجه به مشخصات فنی نسبتا خوبی که دارد، می‌تواند در بازار گیمینگ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش داتیکا به نقل از گجت نیوز، لنوو همواره در بازار کامپیوتر حضور پررنگی داشته است. این شرکت محصولات متنوعی عرضه می‌کند، از لپ‌تاپ‌های گیمینگ قدرتمند تا تجهیزات جانبی باکیفیت. آن‌ها در ارائه‌ی کامپیوترهای «آل این وان» هم عملکرد موفقی داشته‌اند و با «آیدیاسنتر» توانسته‌اند نظر بازی‌دوستان را جلب کنند. کنسول جدید آن‌ها که «آیدیاسنتر گیمینگ ۵» نام دارد، یک گزینه‌ی مناسب برای کسانی خواهد بود که می‌خواهند یک پی‌سی گیمینگ درجه یک داشته باشند و حتی از آن به عنوان ورک‌استیشن استفاده کنند.

این کنسول از پردازنده‌های نسل دوازدهم بهره می‌برد و در دو مدل Core i5-12400 و Core i7-12700 عرضه خواهد شد. شما در زمینه‌ی کارت گرافیک هم حق انتخاب دارید و گزینه‌های مختلفی روی آیدیاسنتر سوار می‌شود، از RX 6500XT و RX 6400 شرکت اِی‌ام‌دی تا کارت گرافیک‌های جدیدتر شرکت انویدیا همچون آرتی‌ایکس 3060 یا جی‌تی‌ایکس 1660 سوپر و جی‌تی‌ایکس 1650.

آیدیاسنتر 5 علاوه بر رم‌های دسکتاپ DDR4، از حافظه‌ها‌ی اِس‌اس‌دی و هارددیسک‌های اینترنال 3.5 اینچی نیز پشتیبانی می‌کند. کنسول از نظر ظاهری نیز طراحی جذابی دارد و در جلوی آن، یک چراغ خطی آبی‌رنگ قرار گرفته است که پس از روشن‌ شدن دستگاه، فعال می‌شود.

کنسول بازی ویندوزی لنوو دارای دو درگاه USB-A، یک پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری است تا همه‌ی نیازهای اولیه‌ی شما را برآورده کند. این شرکت سال گذشته با کنسول بازی دستی «لژیون پلی» هم نگاه‌ها را خیره کرد. این کنسول از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کرد و توانایی اجرای بازی‌های موبایلی با بالاترین کیفیت را داشت.

آیدیاسنتر ۵ هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد اما شرکت لنوو به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌کند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل