کیش، مقصد جدید ۵G ایرانسل

داتیکا- بیژن عباسی آرند در صفحه اینستگرام خود نوشت: جزیرۀ زیبای کیش، نگین خلیج فارس، جدیدترین مقصد ۵G ایرانسل است.

از بامداد فردا، شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹، خدمات تجاری نسل پنجم تلفن همراه و اینترنت پرسرعت ۵G ایرانسل در اختیار کیشوندان عزیز قرار می‌گیرد.

خدمات این سایت، از طریق دکل اشتراکی منطقه آزاد کیش ارائه می‌شود و مرکز تجاری کیش (بازار بزرگ کیش) تحت پوشش آن قرار دارد. ساحل مرجان و اسکله بزرگ و نیز مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش، از جمله مراکز مهم واقع در محدودۀ این سایت هستند.

تا این لحظه، تمامی مراحل نصب، راه‌اندازی و بهینه‌سازی سایت، با تلاش و همت جوانان متخصص ایرانی، همکاران عزیزم در ایرانسل انجام شده و به یاری خدا، از بامداد فردا، آمادهٔ سرویس‌دهی تجاری است.
زمان افتتاح رسمی آن نیز، در هفتهٔ پیش‌رو، به زودی اعلام می‌شود.

این، ششمین سایت تجاری ۵G ایرانسل است. ایرانسل از سال ۱۳۹۵، مطالعه روی فناوری نسل پنج را با همکاری مراکز دانشگاهی داخلی و شرکت‌های معتبر بین‌المللی آغاز کرد و توانست در سال ۱۳۹۶، نخستین بار در ایران، نمونه‌ای از شبکۀ کامل ۵G را در حضور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، آزمایش کند.

نخستین سایت تجاری نسل پنجم تلفن‌همراه، اول مرداد ماه ۱۳۹۹، برای نخستین بار در ایران، توسط ایرانسل در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات راه‌اندازی شد. این سایت توسط رئیس محترم جمهوری و در حاشیه جلسه هیأت دولت، به صورت آنلاین افتتاح شد.

هفتم مرداد ۱۳۹۹، دومین سایت تجاری ۵G ایران در ساختمان مرکزی ایرانسل و در حضور خبرنگاران رونمایی شد و ۲۱ آبان ماه نیز، سومین سایت تجاری نسل پنج ایران که نخستین سایت outdoor نسل پنج بود، در دانشگاه تربیت مدرس به بهره‌برداری رسید.

چهارمین سایت تجاری نسل پنج ایران در بوستان آب و آتش تهران (پل طبیعت)، ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در غرفه ایرانسل در نمایشگاه اینترنت اشیا، به صورت آنلاین افتتاح شد و خدمات آن در اختیار عموم مردم قرار گرفت‌.

پنجمین سایت ۵G ایران و ایرانسل نیز، سوم اسفند ماه ۱۳۹۹، با حضور معاون محترم وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، در محوطه باز شهرداری شیراز افتتاح شده و در اختیار مردم عزیز این شهر قرار گرفته بود

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست