گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو سامسونگ به حسگر قند خون مجهز شده‌اند

طبق شایعات، دو ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو سامسونگ به حسگر قند خون مجهز شده‌اند.

به گزارش داتیکا به نقل از زومیت، چند وقتی است شایعات به عرضه نسل بعدی ساعت‌ هوشمند سامسونگ اشاره دارند. امروز حساب کاربری Ice Universe در توییتر، اعلام کرد که گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند.

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، احتمالا سامسونگ قصد عرضه ساعت هوشمندی به نام گلکسی واچ اکتیو ۳ ندارد و به سمت شماره ۴ می‌رود و نمی‌خواهد روند شماره‌گذاری محصولات خود را رعایت کند.

Ice Universe اطلاعات بیشتری درباره ساعت‌های هوشمند سامسونگ منتشر نکرده است؛ اما قبلا به این موضوع اشاره شده بود که سامسونگ قصد دارد به ‌جای استفاده از سیستم‌عامل تایزن از اندروید ور استفاده کند.

در گزارش‌های مختلف به این موضوع اشاره شده است که گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ توانایی سنجش قند خون دارند. این ساعت‌‌های هوشمند با استفاده از روشی به نام طیف‌سنجی رامان که با همکاری شرکت MIT‌ توسعه پیدا کرده است، می‌توانند سطح قند خون کاربران را زیر نظر داشته باشند که یک موضوع بسیار مهم برای بیماران دیابتی است.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ هم‌زمان با رونمایی از گلکسی نوت ۲۱، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ و در آوریل تا ژوئن ۲۰۲۱ (اواسط فروردین تا اواسط تیرماه) معرفی شوند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم سامسونگ کی زمان معرفی این محصولات جدید را اعلام می‌کند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست