گوشی جدید موتورولا با عمر باتری سه روزه معرفی شد

موتورولا ساعاتی پیش، نسخه جدیدی از گوشی موتو جی‌پاور (Moto G Power) را به خانواده گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرد. محصولی ۹۹/ ۱۹۹ دلاری که از طول عمر باتری سه‌روزه و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و به نسبت مدل قبل، به نمایشگر و مشخصات فنی ارتقایافته‌‌‌‌ای مجهز شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، مهندسان موتورولا در این گوشی، از نمایشگر ۵/ ۶اینچی اما با نرخ رفرش ۹۰‌هرتزی استفاده کرده‌‌‌‌اند که می‌تواند اسکرول‌‌‌‌های سریع‌‌‌‌تری را برای کاربران به ارمغان آورد. میزان رم دستگاه نیز از ۳ گیگابایت در مدل قبلی به ۴گیگابایت ارتقا یافته و حافظه داخلی نیز در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. این دو مدل به ترتیب با قیمت‌های ۹۹/ ۱۹۹ و ۹۹/ ۲۴۹دلار عرضه خواهند شد.

توان پردازشی دستگاه نیز بهبود یافته و پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ جای خود را به مدیاتک Hello G۳۷ داده است که به گفته موتورولا، از عملکرد قوی‌‌‌‌تر و مصرف انرژی بهینه‌‌‌‌تری بهره می‌‌‌‌برد، اما ویژگی بارز موتو‌جی‌پاور جدید باتری ۵۰۰۰ میلی‌‌‌‌آمپری آن است که قادر است انرژی موردنیاز برای روشن ماندن دستگاه تا سه روز را تامین کند. درباره قابلیت‌‌‌‌های عکاسی نیز باید گفت که موتو‌جی‌پاور از سیستم دوربین جدیدی بهره می‌برد که یک سنسور۵۰‌مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور ۲مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق را در خود جای داده است. در قسمت جلویی و برای ثبت عکس‌‌‌‌های سلفی نیز از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده که در قسمت میانی صفحه نمایش جای گرفته است.

همچنین این گوشی به قابلیت Dual Capture مجهز شده که امکان ثبت عکس با هر دو دوربین پشتی و جلویی در یک زمان را فراهم می‌کند. موتورولا زمان دقیقی را برای عرضه این گوشی اعلام نکرده اما گفته می‌شود که موتو جی‌پاور جدید در اوایل سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست