گوشی موبایل Honor Play5 رونمایی شد

گوشی موبایل جدید آنر قرار است در آینده نزدیک به بازار عرضه شود و در این خبر می‌توانید درباره جزئیات آن بیشتر بدانید.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آنر HONOR از جمله شرکت‌های محصولات الکترونیکی چین است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند با طراحی جدید فعالیت خوبی را دارد، همچنین این شرکت تبلت، ساعت هوشمند و لپ تاپ نیز عرضه می‌کند، اما تمرکز خود را بر روی تولید گوشی‌های هوشمند با تکنولوژی جدید و قیمت پایین‌تر از سایر رقبا گذاشته است و در همین راستا شرکت آنر قرار بود از گوشی موبایل هوشمند جدید خود رونمایی کند.

درست طبق برنامه، آنر از جدیدترین گوشی میان رده خود در چین به نام Play ۵ چندی پیش رونمایی کرد و بهتر است بدانید که این تلفن از پردازنده MediaTek’s Dimensity ۸۰۰ U پشتیبانی می‌کند.

همچنین بهتر است بدانید که گوشی موبایل جدید شرکت آنر از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و سایر مشخصات اصلی شامل یک صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی OLED با وضوح + FHD و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل Honor Play5 چه مشخصاتی دارد؟
از دیگر مشخصات این تلفن همراه هوشمند می‌توان به چهار دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی در پشت تلفن همراه اشاره داشت، همچنین بهتر است در نظر داشته باشید که این گوشی موبایل در ۲ نوع ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی قرار است عرضه شود و رم آن هم ۸ گیگابایت خواهد بود.

باتری این تلفن همراه نیز ۳۸۰۰ میلی آمپری است و گوشی موبایل در ۳۵ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود و در قسمت نرم افزار، اندروید ۱۰ با Magic UI ۴.۰ و فاقد خدمات Google Play وجود دارد. گوشی موبایل هوشمند Honor Play ۵ در رنگ‌های بنفش و سیاه عرضه می‌شود و فروش آن در کشور چین از تاریخ ۲۶ مه آغاز خواهد شد.

 

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست