گوگل تبلیغات قمار و الکل را محدود می‌کند

گوگل ویژگی جدیدی معرفی کرده است که به کمک آن می‌توان بر اساس نظر شخصی، تبلیغات الکل و قمار را مسدود کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از زومیت، گوگل برای آن دسته از کاربران که می‌خواهند تبلیغات قمار و الکل را بر حسب صلاحدید خود محدود کنند، ویژگی جدیدی معرفی کرده است این گزینه قطعا برای کاربرانی که به این موارد حساس هستند بسیار کارآمد است.

گوگل قبلا این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است که بتوانند یک سری تبلیغات مشخص را مخفی کنند؛ اما آن ویژگی یک دسته‌بندی خاص را شامل می‌شود. محدودیت قبلی بر اساس سن و قانون کشورهای مختلف روی دسته‌های گوناگون ایجاد می‌شود؛ اما اکنون کاربران می‌توانند این محدودیت‌ها را شخصی‌سازی کنند.

تنظیمات جدیدی که گوگل در نظر گرفته است به‌صورت مستقل عمل می‌کنند. در واقع می‌توانید تنظیمات مشاهده تبلیغات الکل و قمار را به هر صورتی که می‌خواهید محدود کنید. به عنوان مثال، شاید مشکلی با قمار ندارید اما نمی‌خواهید تبلیغات الکل را مشاهده کنید. این ویژگی‌ تبلیغات الکل و قمار را از بین نمی‌برد؛ اما تعداد آن‌ها را برحسب سلیقه‌ی کاربر کاهش می‌دهد.

این ویژگی جدید در آمریکا و روی سرویس یوتیوب فعال شده است و در سال ۲۰۲۱ در گوگل ادز در دسترس قرار خواهد گرفت. برای فعال کردن این محدودیت‌ها می‌توانید به صفحه تنظیمات تبلیغات مراجعه کنید.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

رونمایی گوگل از جما

گوگل یک مدل هوش مصنوعی متن‌باز به نام جما (Gemma) منتشر کرده است که می‌گوید با استفاده…

حقایقی جالب در مورد اینترنت

داتیکا-برنرز لی، دانشمند حوزه کامپیوتر در آزمایشگاه فیزیک ذرات ژنو سوئیس، تلاش می‌کرد راهی آسان برای دانشمندان…
آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست