۵ مرکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال تجهیز شدند

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تجهیز ۵ مرکز نوآوری فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال خبر داد تا این صنعت جهانی در کشور رونق گیرد.

به گزارش داتیکا به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت از مراکز نوآوری فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در راستای رشد و تأمین تجهیزات مورد نیاز این مراکز انجام می‌شود.
ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از نهادهایی است که برای حمایت از زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال در کشور پا به میدان گذاشته و در تلاش است تا با ارائه خدمات مالی و حمایتی، مسیر رسیدن ایده به محصول را برای جوانان کوتاه‌تر کند.
بر همین اساس نیز یکی از اولویت‌های خود را حمایت از برگزاری رویدادهای فناورانه و تجهیز و به روزرسانی مراکز فناورانه قرار داده است. برای اجرایی شدن این طرح طی دو سال گذشته، تجهیز ۵ مرکز نوآوری، تأمین فضای فیزیکی ۲ مرکز و ارائه حمایت مادی از ۷ مرکز را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
این ستاد همچنین برای گسترش زیست‌بوم فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در کشور، به یکی از حامیان و برگزارکنندگان رویدادهای تخصصی در این حوزه بدل شد و طی این چند سال فعالیت، حمایت از برگزاری ۴۰ رویداد در حوزه هوش مصنوعی، ۶۵ رویداد در زمینه واقعیت مجازی و افزوده، ۶۰ رویداد در حوزه نوآوری و کارآفرینی و ۴۰ رویداد در زمینه اینترنت اشیا را در اولویت قرار داد.
با حمایت‌های این ستاد تاکنون بوت کمپ‌هایی در ۷ موضوع تخصصی برگزار شده که از آن جمله می‌توان
برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست