۹۴ درصد روستاهای کشور از شبکه ملی اطلاعات برخوردار هستند

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری درباره زیرساخت‌های توسعه تجارت الکترونیک، گفت: امروز بیش از ۹۴ درصد روستاهای کشور از شبکه ملی اطلاعات برخوردار هستند.

به گزارش داتیکا به نقل از مهر، محمد امید ظهر دوشنبه در نشست شورای روستایی و عشایری استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ۹۴ درصد روستاهای کشور از شبکه ملی اطلاعات برخوردار هستند، بیان کرد: نگاه دولت تجهیز زیرساخت‌های روستاها در راستای توسعه اقتصادی است.

وی اشتغال‌زایی و تثبیت جمعیت روستایی را ماحصل توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستاهای کشور دانست و تاکید کرد: از سال ۹۶ تا کنون کشور به سمت تثبیت جمعیت روستایی پیش رفته است و امروز نتایج مثبتی را در این زمینه شاهد هستیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه افزایش ۱۰ برابری بوم گردی‌های سطح کشور یکی از اقدامات حوزه توسعه روستایی است که در سال‌های اخیر صورت گرفته است، تاکید کرد: برای ماندگاری مسافران و توسعه گردشگری که در نهایت به توسعه اقتصادی و اشتغال منجر می‌شود، کارهای بزرگی صورت گرفته است.

امید با بیان اینکه نرخ کاهش جمعیت روستایی در کشور نزدیک به صفر شده و این دستاورد بزرگی محسوب می‌شود، بیان داشت: کشور به سمت تثبیت جمعیت روستایی پیش رفته و در این راه اقدامات خوبی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه کاهش جمعیت روستایی را شاهد نیستیم، گفت: در سال جاری خوشبختانه باید اعلام کرد که کاهش جمعیت در روستاهای کشور رخ نداده است و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در سال آتی نیز شاهد این امر باشیم.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست