اخبار عمومی

سخنگوی قوه قضاییه:مدیرعامل شرکت کوروش کمپانی به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب است

 ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص حواشی پیش امده در خصوص کوروش کمپانی گفت: مدیرعامل شرکت کوروش کمپانی به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب است و اموال منقول این شرکت در نقاط مختلف کشور مانند قایق‌هایی در جزیره کیش شناسایی و توقیف شده است.
پیگیری‌های قانونی برای بازگرداندن وی به کشور صورت گرفته و اقدامات موثری برای جمع‌آوری اسناد و مدارک لازم به عمل آمده و قطعا اموال شرکت، معاونان مدیرعامل نیز با قاطعیت و ضابطه‌مند توقیف می‌شوند.
یکی از منسوبان مدیرعامل این شرکت، به اتهام معاونت در بزه کلاهبرداری بازداشت شده است و تمهیدات لازم نسبت به اقلامی که مربوط به مدیرعامل شرکت بوده و این فرد در صدد فروش و انتقال آن‌ها بوده، صورت گرفته است.
تعدادی از چهره‌های مطرح هنری و ورزشی کشور برای این شرکت در فضای مجازی مبادرت به تبلیغاتی ناصحیح کرده‌اند که در جلب اعتماد شهروندان موثر بوده است که بر اساس قانون باید مبالغی که برای تبلیغات این شرکت دریافت کردند را به صندوق دولت برگردانند و این روند ادامه دارد.
پیگیری این پرونده در ناحیه ۵ دادسرای عمومی و انقلاب تهران در جریان است و مردم می‌توانند اطلاعات خود نسبت به اموال منقول و غیر منقول این شرکت را به مراجع ذیربط اطلاع دهند.

برچسب‌ها : ،،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست