اخبار عمومی

آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم

به گزارش داتیکا به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کلیه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌توانند از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای پیش‌ثبت‌نام اولیه به سایت نمایشگاه به نشانی elecompiran.com مراجعه کنند.

پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۷ تا روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

نصر تهران اعلام کرده است: «پیش‌ثبت‌نام اولیه هیچگونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد.»

همچنین انتخاب سالن و فضای هر شرکت بر عهده ستاد برگزاری است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از متقاضیان درخواست کرده است به صورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج‌شده روی سایت، فرایند ثبت‌نام را طی نمایند.

همچنین می‌توانند در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

در حال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تایید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش‌ثبت‌نام فعال می‌شود.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل