خبر ویژه

معرفی بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ ایرانسل

ایرانسل با هدف تسهیل ارتباطات در  طول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، بسته‌های رومینگ متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای همه مشترکان اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت، مکالمه و پیامک برای مسافران نوروزی خارج از کشور، بسته‌های رومینگ ویژه خود را که تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، قابل خرید و فعال‌سازی‌اند، معرفی کرد. این بسته‌های رومینگ، برای سفر به کشور عراق و کشور ترکیه به صورت جداگانه درنظر گرفته شده است. همچنین مسافران نوروزی کشور امارات یا دیگر کشورها، می‌توانند از بسته‌های جامع و تخفیفی رومینگ ایرانسل، ویژه این ایام استفاده کنند.

بسته‌های اینترنت رومینگ ارائه شده توسط ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳، شامل سه بسته هفت روزه و دو بسته ۱۴ روزه، برای سفر به کشور عراق با اتصال به یکی از اپراتورهای Zain و Asiacell است. به این ترتیب، مشترکان می‌توانند از بین بسته‌های ۷روزه، بسته ۳۰۰مگابایت اینترنت با قیمت ۱۲۰هزار تومان، بسته ۱گیگابایت اینترنت با قیمت ۲۹۰هزار تومان و بسته ترکیبی ۲گیگابایت اینترنت به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک با قیمت ۴۵۰ هزار تومان را انتخاب یا از بین بسته‌های ۱۴ روزه، بسته ۵گیگابایت اینترنت به قیمت ۵۹۰ هزار تومان یا بسته ترکیبی ۷ گیگابایت اینترنت به همراه ۷۰ دقیقه مکالمه و ۷۰ پیامک با قیمت ۷۷۷هزار تومان را انتخاب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها : ،،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل